بازگشت تله تئاتر‌ها به شبکه چهار

5fb5368c5fc91_5fb5368c5fc94 شبکه چهار سیما به صورت هفتگی جمعه‌ها ساعت ۱۵ یک تله تئاتر منتخب را روانه آنتن پخش می‌کند.

واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما به صورت هفتگی جمعه‌ها ساعت ۱۵ یک تله تئاتر منتخب از آثار قدیمی شبکه چهار را در قالب برنامه «نمایشخانه» بازپخش می کند.

تئاتر تلویزیونی «پرواز از فراز تیر چراغ برق» به تهیه کنندگی سید رامین موسوی ملکی وکارگردان هنری محمدرضا اجاقی جمعه ۳۰ آبان ساعت ۱۵ در نمایشخانه پخش خواهد شد.

این نمایش تلویزیونی ماجرای جوانی را روایت می‌کند که برای جلب نظر خانواده نامزدش، بالای تیر چراغ برق می‌رود و آن‌ها را تهدید می‌کند که خودکشی خواهد کرد و در این میان ماجرا‌های جالبی اتفاق می‌افتد.

فرزاد حسنی، فردوس کاویانی، سهیلارضوی، رامین ناصرنصیر، مینا خسروانی، سعید نوراللهی و مارال حاجی زاده بازیگران اصلی این تله تئاتر هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بالاخره مرد شماره 2 القاعده کجا کشته شده است؟!

چ نوامبر 18 , 2020
سیاسی/ بین الملل این دروغ پراکنی آمریکایی‌ها که با حجم کم سابقه‌ای در رسانه‌های غربی پمپاژ شد بیش از آنکه بهره‌ای از حقیقت داشته باشد، گام اول سناریویی است که دموکرات‌ها پس از مطمئن شدن از تسخیر کاخ سفید با هدف افزایش فشار در دوره انتقالی آمریکا به ایران و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000