رئیس جمهور جوان چه ویژگی‌هایی دارد؟!

سیاسی/ انتخابات 5fb55a775d10c_2020-11-18_21-01 سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: در بررسی اصلاحیه قانون انتخابات بخش‌های مختلفی اصلاح شده است و مسئله نخست، داشتن مدرک تحصیلی است. چنانچه در دوره‌های قبل افرادی با هر مدرک تحصیلی اقدام به ثبت نام می‌کردند

دکتر علی حدادی افزود: فرد باید در مجموع 6 سال تصدی گری در مسئولیت‌های سیاسی را داشته باشد. بخشی از موضوع ماده 35 ناظر بر اصل 115 قانون اساسی، موارد ورودی را در نظر دارد که رجال مذهبی و سیاسی، ایرانی الاصل بودن، مدیر و مدبر بودن را با معیارهایی مشخص کرده است.

وی افزود: همانطور که حضرت آقا فرمودند، منظور از رئیس دولتِ جوان، سن 32 سالگی نیست؛ بلکه فرد باید توانمندی لازم را برای اداره کشور داشته باشد و کفِ جامعه، اولویت نخست او باشد. ما در این راستا مشاورانی را در قانون مد نظر قرار دادیم که در آینده در خصوص 5 مشاور ریاست جمهوری مطالبی را مطرح خواهیم کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پمپئو: کمپین فشار حداکثری علیه ایران همچنین موثر است

چ نوامبر 18 , 2020
سیاسی/ بین الملل وزیر خارجه آمریکا در توییتی مدعی شد که کمپین فشار حداکثری آمریکا، ایران را از آنچه بودجه لازم برای "فعالیت‌های خصمانه‌اش" خوانده شد، بازمی‌دارد. مایک پمپئو روز چهارشنبه در توییتی مدعی شد: کمپین فشار حداکثری علیه نظام ایران به تاثیرگذاری خود ادامه می‌دهد. این کمپین نظام را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000