وزیران خارجه بحرین و رژیم صهیونیستی روی افتتاح سفارتخانه‌هایشان توافق کردند

سیاسی/ بین الملل 5fb51d72324fd_2020-11-18_16-41 وزیران خارجه بحرین و رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در نشست خبری مشترک در اراضی اشغالی بر تحکیم روابط تاکید کردند.

عبد اللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در این نشست خبری مشترک با گابی اشکنازی، همتای صهیونیستی خود گفت، درخواست رسمی افتتاح سفارت بحرین در اراضی اشغالی را مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه کشورش به صلح و همزیستی و پذیرش دیگری باور دارد، بر اهمیت نقش آمریکا در برقراری صلح تاکید کرد و از همتای صهیونیستی خود برای سفر به منامه دعوت کرد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هم بر تداوم تقویت روابط اقتصادی با بحرین تاکید کرد.

بحرین و امارات در ماه سپتامبر توافقنامه صلح را با رژیم صهیونیستی به امضا رساندند. در ماه اکتبر یک هیئت عالی رتبه اسرائیلی و آمریکایی وارد منامه شدند و بحرین و تل‌آویو بیانیه رسمی برقراری روابط دیپلماتیک را امضا کردند. دو طرف همچنین تفاهم نامه‌هایی برای همکاری در زمینه‌های مختلف سیاسی، کشاورزی، بازرگانی و فناوری امضا کردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افزایش ساعات کاری مترو و اتوبوسهای پایتخت از اول آذرماه

چ نوامبر 18 , 2020
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای از افزایش ساعت کاری خطوط مترو و اتوبوس تا ساعت ٢٢ از روز شنبه اول آذر ماه سال ١٣٩٩ خبر داد. معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به رغم کاهش سفرهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000