اعلام نقشه‌ راه اولویت‌های دولت نخست‌وزیر ارمنستان

سیاسی/ بین الملل 5fb4f7eea9ca8_5fb4f7eea9caa نخست‌وزیر ارمنستان امروز (چهارشنبه) نقشه راه اولویت‌های دولتش بعد از بحران قره‌باغ و در ضمن تداوم وضعیت سیاسی متشنج داخلی مرتبط با این بحران را ارائه کرد.

نیکول پاشینیان استراتژی را ارائه کرده که اصلاحات در نیروهای مسلح و نظام انتخاباتی را در نظر گرفته است.

پاشینیان در بیانیه‌ای در ضمن شرح بندهای کلیدی این نقشه راه گفت: من مسئول غلبه بر این وضعیت و اطمینان پیدا کردن از ثبات و امنیت هستم.

چند روز پیش سران ارمنستان، جمهوری آذربایجان و روسیه بیانیه مشترکی را در ارتباط آتش‌بس در قره‌باغ از 10 نوامبر مورد پذیرش قرار دادند.

بر اساس بندهای این توافق، جمهوری آذربایجان کنترل مناطقی که در طول جنگ اخیر به دست آورده را حفظ می‌کند، در حالی که روسیه نیروهای صلحبانی را در طول خط تماس میان طرف‌های درگیر و همچنین کریدور لاچین که مرتبط کننده قره‌باغ با ارمنستان است، مستقر می‌کند. ارمنستان هم از چندین منطقه عقب‌نشینی می‌کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نتایج جدید واکسن فایزر: ٩۵ درصد تاثیرگذار و ایمن

چ نوامبر 18 , 2020
شرکت فایزر در تازه‌ترین به‌روزرسانی نتایج واکسن کرونای مشترک با شرکت «بایو‌ ان تک» اعلام کرد که تأثیرگذاری این واکسن ٩۵ درصد بوده و عوارض جدی بعد از تزریق گزارش نشده است شرکت فایزر در تازه‌ترین به‌روزرسانی نتایج واکسن کرونای مشترک با شرکت «بایو‌ ان تک» اعلام کرد که تأثیرگذاری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000