تنها ۱۱ درصد اصناف کشور از وام تسهیلات کرونا بهره بردند / مقصر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار، مردم هستند، نه اصناف!

5fb387dc4a5f6_2020-11-17_11-50 رئیس اتاق اصناف تهران در گفت: دولت نمی‌تواند بالای سر هر فرد و هر صنفی یک مامور بگذارد؛ مردم خودشان باید پروتکل‌ها را رعایت کنند.

فراهانی در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: تالاهای پذیرایی، آرایشگاه‌های بانوان، قهوه خانه‌های سنتی، استخرها از جمله صنوفی بودند که بیشتری آسیب را از تعطیلات کرونا داشتند و به مرز ورشکستگی رسیدند.

وی همچنین از بسته های حمایتی دولت در شرایط کرونایی انتقاد کرد و افزود: هیچ کس از اصناف از تسهیلات کرونا استقبال نکرد؛ تسهیلاتی که برای مشاغل آسیب دیده از کرونا در نظر گرفتند دردی را دوا نکرد.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید و درباره آن نظر بدهید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اقدام عجیب نمایندگان برای پرداخت یارانه 120 هزار تومانی!

س نوامبر 17 , 2020
نمایندگان مجلس پس از مخالفت شورای نگهبان با جزییات طرح پرداخت یارانه کالاهای اساسی، منابع تامین مالی این طرح را تغییر دادند تا دولت مکلف شود 30 هزار میلیارد تومان دیگر از بازار بورس تامین مالی کند. این اقدام روند رشد بازار بورس را متوقف خواهد کرد و علاوه بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000