استراتژی اصلی آمریکا در قبال ایران تغییری نخواهد کرد

سیاسی/ مجلس 5fb2fc728e705_5fb2fc728e707 یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه استراتژی اصلی آمریکا با آمدن بایدن یا ترامپ دچار تغییر نخواهد شد، اظهار کرد: ممکن است در ظاهر تغییراتی شاهد باشیم ولی محتوای درونی همچنان ادامه خواهد داشت.

امانقلیچ شادمهر در خصوص اینکه آیا نتیجه انتخابات آمریکا بر سیاست های ایران تاثیری دارد یا اگر رفتار دولت جدید آمریکا تغییر کند ایران نیز در سیاست های خود تجدید نظر می کند؟ گفت: در آمریکا با تغییر رییس دولت صرفا ظاهر راهبردها تغییر می کند و استراتژی اصلی کماکان حفظ می شود.

وی افزود: یعنی استراتژی استکبارگرایانه آمریکا علیه ملت ایران کماکان حفظ خواهد شد؛ اگرچه ممکن است در ظاهر تغییراتی شاهد باشیم ولی محتوای درونی یعنی در تنگنا قراردادن ملل جهان همچنان ادامه خواهد داشت؛ حال چه ترامپ بیاید چه بایدن.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس اظهار کرد: البته شرایط به این بستگی دارد که جریانات در داخل به چه میزان خود را به آنها و جریانات داخلی آنها به چه میزان خود را به این سو متمایل کنند، برای مثال در جریان مذاکرات ۱+۵ اقداماتی از سوی اروپا رقم خورد، این بار هم مگر اینکه از سوی اروپا اقداماتی انجام شود در غیر این صورت از آمریکا انتظار نمی رود که خود مستقیما اقدامی انجام دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ثبت چهارمین ریزش متوالی دلار

س نوامبر 17 , 2020
شاخص دلار به میانه کانال ۹۲ واحدی عقب نشست. این احتمال وجود دارد که روزهای پایانی دولت ترامپ شاهد به اوج رسیدن تنش ها بین چین و آمریکا باشد. وبگاه آکسیوس به نقل از منابع آگاه مدعی شده است ترامپ قصد دارد تا پایان دولت خود فشار حداکثری را به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000