علی‌اف از دو شهر “فضولی” و “جبرائیل” در منطقه قره‌باغ بازدید کرد

سیاسی/ بین الملل 5fb2a205a1f2a_5fb2a205a1f2d دفتر رئیس‌جمهوری آذربایجان امروز، دوشنبه بعد از تسلط نیروهای کشورش بر جبرائیل و فضولی در منطقه قره‌باغ در اکتبر گذشتهT از این دو شهر بازدید کرد.

دفتر الهام علی‌اف، رئیس‌جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای اعلام کرد، علی‌اف با همسرش، مهربان روز ۱۶ نوامبر از دو منطقه جبرائیل و فضولی که اخیرا آزاد شده‌اند، بازدید کرد.

درگیری‌های مسلحانه ۲۷ سپتامبر در خط تماس بین نیروهای آذربایجان و ارمنستان در قره‌باغ و مناطق هم‌جوار آن درگرفت که طی بیش از ۲۰ سال گذشته خطرناک‌ترین تنش بین دو طرف بود.

در پی این تحولات جمهوری آذربایجان حمله‌ای گسترده به نیروهای ارمنی در قره‌باغ آغاز کرد در حالی‌که رئیس‌جمهوری آذربایجان تاکید کرد، تنها راه حل در اجرای قطعنامه‌های بین‌المللی مربوطه مبنی بر بازگرداندن زمین‌های اشغالی به آذربایجان نمود پیدا می‌کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بابک کریمی: تصور نمی کردم «سوفیا لورن» را ملاقات کنم

د نوامبر 16 , 2020
بابک کریمی در گفتگو با ورایتی از تجربه همکاری با «سوفیا لورن» ستاره سینما در فیلم ایتالیایی «زندگی پیش رو» گفت. بابک کریمی بازیگر ایرانی که در سال ۲۰۱۱ برای بازی در فیلم «جدایی» موفق به کسب جایزه خرس نقره ای جشنواره برلین شد، تاکنون در چندین فیلم از ساخته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000