سردار طلایی به کرونا مبتلا شد

سیاسی/ سیاست داخلی 5fb26fe7ee866_2020-11-16_15-56 نایب رئیس سابق شورای شهر تهران و فرمانده اسبق انتظامی تهران بزرگ به ویروس کرونا مبتلا شد.

سردار مرتضی طلایی در گفتگویی که با رسانه‌ها داشت با بیان اینکه پس از اعلام پزشکان مبنی بر ابتلای وی به ویروس کرونا، در قرنطینه خانگی قرار گرفته است، گفت: خوشبختانه ویروس کرونا دستگاه تنفسی‌ بنده را درگیر نکرده است و به گفته پزشکان بیماری‌ام چندان شدید نیست.

نایب رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به مساعد بودن حال عمومی‌اش گفت: با حضور در مرکز درمانی مربوطه و انجام تست مربوط به کرونا سختی و مشقتی که پرستاران، پزشکان و کادر درمانی متحمل می‌شوند را از نزدیک مشاهده کردم و امیدوارم با پایان شیوع کرونا در کشور از بار فشاری که بر دوش کادر درمان است کاسته شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

لباس «تاناکورا» خوب است یا بد؟

د نوامبر 16 , 2020
تعداد فروشگاه‌هایی که پوشاک و کفش دست دوم در میدان رسالت عرضه می‌کنند، کم نیستند. برخی از فروشگاه‌ها دکورهای آنچنانی دارند و برخی دیگر هم لباس‌ها را روی هم تلنبار کرده‌اند. این روزها که کمتر مرزی باز است تا مبادا دایره شیوع ویروس کرونا بیشتر شود، لباس‌های دست دوم هم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000