بازگشت ابراهیم تاتلیس به صحنه پس از ۱۰ سال

5fb252a6123ec_5fb252a6123ee سلطان آواز ترکیه که ۱۰ سال پیش مورد یک حمله مسلحانه قرار گرفت و توان حرکتی خود را از دست داد، شب گذشته به صحنه بازگشت.

برنامه تلویزیونی "ایبو شو" با اجرای ابراهیم تاتلیسس، پس از 10 سال شب گذشته از شبکه استار ترکیه پخش شد.

ابراهیم تاتلیسس در این خصوص گفت: پس از 10 سال، دوباره برنامه‌مان را آغاز کردیم. نمی‌دانم مردم از این برنامه استقبال می‌کنند یا نه، اما اطمینان دارم که برنامه خوبی ساخته شده است. برای این برنامه خیلی زحمت کشیدیم و افراد زیادی انتظار کشیدند. مردم کوچه و خیابان به من می‌گویند تو فقط برو و در آن برنامه حضور داشته باش، همین برای ما کافی است.

تاتلیسس که به دلیل یک حمله مسلحانه حدود 10 سال پیش توان حرکتی خود را از دست داده است، در ادامه اظهاراتش گفت: ترانه می‌خوانم اما تارهای صوتی‌ام تنبل شده‌اند و تحریرهایی که می‌خواهم را نمی‌توانم اجرا کنم.

این خواننده مطرح در ادامه برنامه آهنگ "هایدی سویله" را اجرا کرد.

گفتنی است، ابراهیم تاتلیسس در انتخابات عمومی ترکیه که 9 سال پیش برگزار شد از شهر عورفا کاندیدا شده بود. چند روز پس از آن، این خواننده توسط افراد ناشناس مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.

ابراهیم تاتلیسس متولد ژانویه 1952 در شانلی اورفه است. مردم در ترکیه نام ایبو را هم برای او استفاده می کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

 از اتفاقات آبان 98 درس گرفته نشد/ نظام سیاسی هیچکدام از سیاست‌های خود را تغییر نداد

د نوامبر 16 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی یک جامعه شناس گفت: در فرانسه جلیقه زردها تا قبل از کرونا هر هفته تظاهرات داشتند ولی یک نفر هم در آنجا کشته نشد، ولی ما در یک تظاهرات 2 ساعته، 100 کشته دادیم. امروز بیش از یکسال از حوادث تلخ آبان 98 که به «اعتراضات بنزینی» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000