انتقال قدرت به بایدن هفته آینده آغاز می‌شود

سیاسی/ بین الملل 5fb18794f3b4f_5fb18794f3b51 یکی از اعضای با نفوذ حزب دموکرات آمریکا گفت که انتقال قدرت به جو بایدن قرار است هفته آینده آغاز شود.

ران کلاین گفت که زمان انتقال قدرت به جو بایدن، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که تا کنون بیشترین رأی را به خود اختصاص داده، اعلام شده است. این روند قرار است هفته آینده آغاز شود.

کلاین گفت: "آنچه واقعاً می خواهیم هفته آینده ببینیم … این است که اداره خدمات عمومی ایالات متحده هفته آینده را به عنوان زمان انتقال تدریجی قدرت تخمین می زنند".

پس از اعلام پیروزی جو بایدن توسط رسانه ها در انتخابات ریاست جمهوری، ترامپ این انتخابات را نادرست اعلام کرد و اعلام کرده که در انتخابات تقلب شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چه کسانی کاندیدای دریافت واکسن ایرانی کرونا می‌شوند؟

د نوامبر 16 , 2020
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی ایران با اشاره اینکه یکی از واکسن‌های ایرانی کرونا موفق به دریافت کد اخلاق شده است، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه آزمایشات انسانی واکسن‌های ایرانی کرونا توضیح داد. دکتر جلیل کوهپایه‌زاده درباره نحوه ورود به فاز مطالعات بالینی واکسن ایرانی کرونا بر انسان‌ها، گفت: در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000