بانک صادرات با افزایش سرمایه سود تسهیلات را کاهش دهد

5fb15467e5a91_2020-11-15_19-46 نماینده مجلس می گوید برای اینکه شاهد رونق اقتصادی باشیم بانک صادرات تسهیلات کم بهره به واحدهای تولیدی ارائه دهد.

فرهاد بشیری با اشاره به افزایش سرمایه بانک صادرات به 300 هزار میلیارد تومان و افزایش توان وام دهی این بانک گفت: افزایش سرمایه بانک نیازمند کاهش سود تسهیلات است تا به تولید خدمت کند بنابراین هرچه افزایش سود داشته باشیم به ضرر تولید است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ازاین رو لازم است که بانک مرکزی با توجه به نیاز واحدهای تولیدی به وام ها و تسهیلات کم بهره برای کاهش سود بانکی برنامه ریزی کند.

وی تاکید کرد: با این حال در سال حمایت از جهش تولید قطعا افزایش سرمایه بانک می تواند به عنوان اهرم حمایتی از تولید عمل کند.

این نماینده مجلس نیز بیان کرد: افزایش سرمایه تاثیر بسزایی بر کارکرد بانک خواهد داشت و حمایت از تولید، اشتغال و تأمین معیشت را رقم می زند از سوی دیگر باعث تقویت اقتصاد کشور با ایجاد رونق در چرخه تولید می شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

طرح سوت‌زنی و عرضه خودرو در بورس تصویب شد

ی نوامبر 15 , 2020
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از تصویب کلیات طرح افشا کنندگان فساد در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. کاظم دلخوش اباتری در تشریح جزئیات جلسه عصر ارموز این کمیسیون اظهار داشت: بررسی طرح حمایت از افشا کنندگان فساد(سوت زنی) در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت. وی در همین راستا، افزود: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000