فرار دختر جوان مشهدی از محیط آلوده!

5fb0ea98b3b25_2020-11-15_12-15

در خانواده ام هیچ آسایش و آرامشی ندارم. آن‌ها از پیشرفت من جلوگیری کردند، چون همه اعضای خانواده ام به موادمخدر اعتیاد دارند و همواره مرا کتک می‌زنند.

این‌ها بخشی از اظهارات دختر ۲۲ ساله‌ای است که برای دومین بار دست به دامان قانون شده بود تا راهی برای فرار از مشکلات خانوادگی اش بیابد.

این دختر جوان درباره داستان زندگی اش به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری میرزاکوچک خان مشهد گفت: از روزی که چشم باز کردم جز اعتیاد، پرخاشگری و زندگی در مکانی کثیف و غیربهداشتی چیزی ندیدم.

البته این مسائل در خانواده آشفته و بی سر و سامان من هیچ اهمیتی نداشت، چون اعضای خانواده ام همواره برای ذره‌ای موادمخدر با هم درگیر می‌شدند و کارشان به توهین و فحاشی و گاهی کتک کاری می‌کشید.

در این شرایط، من تا کلاس سوم راهنمایی تحصیل کردم، اما دیگر به دلیل فضای متشنج خانواده ام نتوانستم به تحصیلاتم ادامه بدهم و پیشرفت کنم.

از سوی دیگر نیز رفتار‌های برادر بزرگ ترم بسیار آزاردهنده است.

اعتیاد از او جوانی ژولیده و کثیف ساخته است که نه تنها بهداشت شخصی را رعایت نمی‌کند بلکه دست به رفتار‌های عجیب و غریبی می‌زند که حتی از بازگو کردن آن خجالت می‌کشم.

او گاهی وارد سرویس بهداشتی می‌شود و با باز گذاشتن در سرویس بهداشتی رفتار‌های زشتی از خود بروز می‌دهد که برای هیچ کس باورپذیر نیست.

بار‌ها خواستگارانی داشتم که با دیدن محیط آلوده زندگی خانوادگی ام یا حرکات و رفتار‌های برادرم، از ازدواج با من منصرف شده اند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تصاویری از تلاش ایرانی‌ها برای تولید واکسن کرونا

ی نوامبر 15 , 2020
تصاویری از تلاش محققان ایرانی ستاد اجرایی حضرت امام برای ساخت واکسن کرونا منتشر شد. این تصاویر ساعت چهار صبح و پس از ساعتها تلاش این محققان گرفته شده است. به تازگی سازمان بهداشت جهانی، 8 پلتفرم از پلتفرم‌های تولید واکسن کرونا در ایران را رسما در لیست جهانی واکسن‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000