وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، غزه را تهدید کرد

سیاسی/ بین الملل 5fb12661d130d_5fb12661d130f وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) تهدید کرد که دولتش به هر گونه عملیات تیراندازی از نوار غزه پاسخ خواهد داد و هرگز اجازه نخواهد داد شلیک راکت‌ها ادامه یابند.

یسرائیل کاتس، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز در گفت‌وگو با رادیوی ارتش این رژیم در پاسخ به این سوال که آیا شلیک راکت‌ها همانند سال گذشته به دلیل صاعقه انجام شده، گفت که دولتش امکان ندارد هیچ گونه بهانه‌ای را برای تروریسم بپذیرد.

کاتس در ادامه این گفت‌وگو جنبش حماس را مسؤول هر گونه تیراندازی از سوی نوار غزه دانست و مدعی شد: "هرگز اجازه نخواهیم داد تیراندازی علیه اراضی "اسرائیلی" انجام شود".

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه تهدید کرد که " دولتش به هر گونه عملیات تیراندازی از نوار غزه پاسخ خواهد داد و هرگز اجازه نخواهد داد شلیک راکت‌ها ادامه یابند".

ارتش این رژیم صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ به شلیک راکت از نوار غزه، پایگاه‌هایی در نوار غزه را با بالگرد و تانک بمباران کرد.

در ادامه این بیانیه اعلام شد: دو راکت از نوار غزه به سمت "اسرائیل" شلیک شد که نیروهای ما در پاسخ به آن زیرساخت‌های متعلق به حماس و نیز برخی پایگاه‌های نظامی در غزه را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز از شلیک دو راکت از سوی غزه به مرکز و جنوب اراضی اشغالی خبر داد. طبق گزارش رسانه‌های عبری زبان، شامگاه شنبه صدای انفجارهایی در اسمان شهر عسقلان شنیده شدند و ساکنان این شهر گزارش دادند شاهد عملیات رهگیری راکت‌ها بوده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کاهش ۲۰ هزارتومانی قیمت گوشت گوسفندی

ی نوامبر 15 , 2020
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت دام و گوشت گوسفندی نسبت به ابتدای آبان ماه کاهش داشته است، گفت: به مردم توصیه می‌شود در خرید گوشت قرمز شتابزده عمل نکنند زیرا هیچ کمبودی در تامین گوشت قرمز نداریم. علی اصغر ملکی با بیان اینکه قیمت گوشت در دو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000