می‌خواهم زن شرور جیمز باند باشم

5fb107b5e0eca_5fb107b5e0ecd سرشا رونان می‌گوید تا به حال نقش‌های بزرگی که تمایل داشته را به دست نیاورده است و واقعاً دوست دارد نقش شخصیت شرور فیلم‌های جیمز باند را بازی کند.

در مورد اینکه چه بازیگر مردی "جیمز باند" بعدی خواهد بود و چه کسی شایستگی جانشینی "دنیل کرگ" را دارد گمانه‌زنی‌های بسیاری شده. اما بحث مغفول شاید این باشد که چندگانه چگونه باید شخصیت‌های شرور زنی را خلق کند. به نظر می‌رسد که سازندگان قسمت‌های بعدی از حالا یک بازیگر را برای چنین نقشی در اختیار داشته باشند.

"سرشا رونان" به‌تازگی در مصاحبه با ام‌تی‌وی برای معرفی فیلم جدیدش "آمونیت" توضیح می‌دهد که چرا تا این مقطع از دوران بازیگری‌اش در فیلم‌های بزرگ زیادی ظاهر نشده‌: "به این علت که به نقش‌های بزرگ تمایل داشته‌ام اما آن‌ها را به دست نیاورده‌ام." این بازیگر نامزد اسکار اضافه می‌کند: "خیلی دوست دارم در یکی از فیلم‌های باند بازی کنم. چیزی که واقعاً دوست دارم این است که می‌خواهم نقش یک شخصیت شرور را در این فیلم‌ها بازی کنم، یا چیزی شبیه به این. فوق‌العاده خواهد بود. اما دوست دارم نقشی واقعاً بزرگ بازی کنم."

شخصیت‌های شرور زن در فیلم‌های "جیمز باند" معمولاً به حاشیه رانده شده‌اند، نقشی تعیین‌کننده در داستان ندارند و اغلب رفتار خود را تغییر داده‌اند. یکی از معدود شخصیت‌های شرور به‌یادماندنی چندگانه "میراندا فراست" با بازی "رزمند پایک" در فیلم "یک روز دیگر بمیر" بود.

اضافه شدن یک شخصیت زن شرور می‌تواند راهی برای احیای چندگانه‌ی باند باشد، بنابراین چه کسی بهتر از یک بازیگر ایرلندی-آمریکایی که چهار نامزدی اسکار را در کارنامه دارد؟ به‌ویژه وقتی او در فیلمی چون "هنا" (Hanna) نقش یک آدمکش را بازی کرده باشد. به نظر می‌رسد که تهیه‌کنندگان باند تمایلی ندارد شخصیت "جیمز باند" را به زن تبدیل کنند، اما در هفته‌های اخیر، "لاشانا لینچ" بازیگر "وقتی برای مردن نیست" فاش کرد که نقش یک "مأمور ۰۰۷" را بازی کرده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رهبر انقلاب خطاب به ابومهدی در حیاط بیت رهبری: هر شب به اسم تو را دعا می‌کنم، ابومهدی!/ ویدئو

ی نوامبر 15 , 2020
سیاسی/ رهبری به ‌مناسبت تولد شهید ابومهدی مهندس ویدئویی از دیدار وی با رهبر انقلاب منتشر شد.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000