علامتی برای تشخیص آنفلوآنزا از کرونا

5fb0e72959a00_5fb0e72959a02

جراح کل ایالات متحده آمریکا گفت: نشانه‌ای وجود دارد که با کمک آن می‌توان کروناویروس را از آنفلوآنزا تشخیص داد.

دکتر «جروم آدامز» پزشک جراح کل ایالات متحده با بیان اینکه آنفلوآنزا و کروناویروس دارای علائم بسیار مشابهی هستند، اظهار داشت: با این وجود یکی از این علائم هست که می‌تواند مشخصه اصلیِ بیماری کووید-۱۹ باشد.

وی تاکید کرد: یکی از علائمی که با کمک آن می‌توان آنفلوآنزا را از بیماری کووید-۱۹ تمیز داد از دست دادن حس چشایی یا بویایی است. درصورتیکه فرد دچار این علامت شد ضرورت دارد سریعا به پزشک مراجعه کند و تست کروناویروس دهد.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، پزشک جراح کل ایالات متحده افزود: به نظر بیماری کووید خیلی آسانتر از آنفلوآنزا گسترش پیدا می‌کند و در برخی افراد با عوارض جدیدتری همراه است. همچنین افرادی که با علائم مشترک میان آنفلوآنزا و کروناویروس مواجه هستند لازم است با پزشک مشورت کنند و از خود درمانی بپرهیزند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیش‌بینی قحطی گسترده در چندین کشور به دلیل شیوع کرونا

ی نوامبر 15 , 2020
سازمان ملل متحد قحطی گسترده را در چندین کشور جهان به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا پیش‌بینی کرده است. کارشناسان سازمان ملل متحد پیش‌بینی کرده‌اند که چندین کشور ممکن است به دلیل همه گیری ویروس کرونا قحطی گسترده، بی ثباتی سیاسی و افزایش قیمت مواد غذایی را تجربه کنند. سازمان ملل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000