وزیر دفاع عراق با سرلشکر باقری دیدار کرد

سیاسی/ دفاعی 5fb0da064c53a_2020-11-15_11-04 وزیر دفاع عراق صبح امروز یکشنبه با رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار و درباره مسائل امنیتی منطقه گفت و گو کرد.

«جمعه عناد سعدون» که به دعوت رسمی امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و در صدر یک هیأت نظامی بلندپایه به کشورمان سفر کرده است، صبح امروز با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح با سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار با هدف گسترش مناسبات دفاعی و نظامی میان دو کشور انجام و در آن به مسائلی چون مقابله با تروریسم، استقرار امنیت در منطقه، تبیین راه‌های جلوگیری از بی ثباتی در منطقه و بهره‌گیری از تجارب ارزنده و توانمندی‌های فناورانه جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی پرداخته شد.

«جمعه عناد سعدون» وزیر دفاع جمهوری عراق و هیأت همراه روز شنبه به دعوت رسمی وزیر دفاع وارد تهران شد که همان روز با امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح دیدار و گفت و گو کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعتراضات در گرجستان به نتایج انتخابات

ی نوامبر 15 , 2020
سیاسی/ بین الملل هزاران تن از معترضان در تفلیس گرجستان در حمایت از درخواست اپوزیسیون برای برگزاری مجدد انتخابات پارلمانی ۳۱ اکتبر که به گفته آنها با تقلب همراه بود، دست به اعتراض زدند. بر اساس نتایج رسمی، حزب حاکم "آرزوی گرجستانی" ۴۸.۲۳ درصد آرا و بزرگترین حزب اپوزیسیون این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000