جنجال بر سر تغییر رنگ موی ترامپ بعد از شکست در انتخابات

سیاسی/ بین الملل 5fb003c2de2af_5fb003c2de2b3 رئیس‌جمهوری آمریکا روز جمعه جنجال بزرگی در صفحات شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت و این بار به دلیل تغییر رنگ موهایش بود.

نیویورک پست نوشت، رنگ موی ترامپ بین خاکستری و سفید شده است و این اولین حضور علنی او از زمان اعلام نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ بود که در برابر جو بایدن دموکرات شکست خورد. تغییر رنگ موی ترامپ در حالی است که طی ماه‌های گذشته بلوند بود.

این خبر واکنش‌های متقاوت کاربران توییتر را به همراه داشت. برخی گفتند رنگ خاکستری موهای ترامپ نشان می‌دهد او بعد از شکست در انتخابات غمگین است و برخی گفتند معلوم می‌شود او در این مدت موهایش را رنگ می‌کرده است.

کاربری نوشت: آیا کسی تمایل دارد درباره این‌که چطور موهای ترامپ یکباره مثل کاغذ سفید شده، صحبت کند؟

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

میهمانی پایان کار «ماتریکس» جنجال آفرید

ش نوامبر 14 , 2020
در شرایطی که تهدید کرونا بر جهان سایه انداخته، برگزاری یک میهمانی به مناسبت پایان فیلمبرداری «ماتریکس ۴» در آلمان با انتقادات گسترده همراه شد. به گزارش خبر فوری از روزنامه بیلد، عوامل تولید ماتریکس ۴ به مناسبت پایان تصویربرداری این پروژه در استودیو بابلزبرگ آلمان ضیافتی برپا کردند که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000