تا مراسم تحلیف‌ ماه‌های پرتلاطمی را شاهد خواهیم بود

سیاسی/ بین الملل 5fafb9af78ab0_2020-11-14_14-34 یکی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد: تا زمانی که دونالد ترامپ رئیس جمهور (آمریکا) است نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم او چه کاری انجام خواهد داد به ویژه که او به قانون احترام نمی‌گذارد.

آتنا سلمان، یکی از اعضای فلسطینی الاصل مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه خبری المیادین درباره حزب دموکرات گفت: امروز طعم پیروزی بسیار بهتر از سال ۲۰۱۶ است زیرا ما به دونالد ترامپ و نفرت او پایان دادیم.

سلمان اظهار کرد: تصمیم گرفتیم با هم در مقابل تعصب در حال رشد بایستیم و منتظر باشیم در سال‌های آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد، بر کسی پوشیده نیست رئیس جمهوری که در انتخابات شکست خورده، با دیکتاتورها در ارتباط است و گرایش استبدادی دارد.

این عضو مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه ادعاها درباره سالم نبودن رای‌گیری از طریق پست را تکذیب کرد و گفت: اعتراض به رای‌گیری از جمله استراتژی ترامپ برای تضعیف اعتماد مردم به انتخابات است.

او گفت: معتقدم نتیجه به شکلی قطعی بود که برای ادای سوگند بایدن کافی باشد حتی اگر ترامپ همچنان نتایج را تکذیب کند، من نگران این هستم که ما از الان تا زمان برگزاری مراسم تحلیف شاهد ماه‌های پر تلاطمی خواهیم بود.

سلمان افزود: حمایتی از ترامپ از طرف مسؤولان جمهوری‌خواه وجود ندارد از جمله ایالت آریزونا که از ۱۰ سال قبل جمهوری‌خواه‌ها پست‌های مختلف در آنجا را در دست دارند.

این عضو فلسطینی الاصل مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد: تا زمانی که ترامپ رئیس جمهور است نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم چه کاری انجام خواهد داد به ویژه که او به قانون احترام نمی‌گذارد، باید با هر گونه تلاشی که امکان دارد ترامپ در پیش بگیرد و صلح را در هر یک از مناطق پرتنش به خطر اندازد، مقابله شود.

او در ادامه تاکید کرد: از تمامی راهکارهای موجود برای رسیدن به یک انتقال مسالمت‌آمیز استفاده خواهیم کرد.

سلمان در ادامه گفت که تعدادی از اعضای خانواده‌اش در کرانه باختری در نتیجه سیاست خارجه آمریکا بابت این دو مساله دچار مشکل شدند.

در حالی که برخی رسانه‌های آمریکایی پیروزی بایدن را در ایالت جورجیا اعلام کردند، به این ترتیب بایدن ۳۰۶ رای الکترال را به دست آورد، پیتر ناوارو، مشاور تجاری دولت ترامپ گفت: "کاخ سفید برای دور دوم ریاست جمهوری ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر جاری آماده می‌شود".

برخی منابع به شبکه خبری سی.ان.ان اعلام کردند: رهبران خارجی متوجه شدند وزارت خارجه آمریکا به آنها اجازه تماس با رئیس جمهور منتخب را نمی‌دهد و تیم‌های آنها با دیپلمات‌های سابق دوره اوباما تماس گرفتند تا به آنها کمک کنند پیام‌های تبریک‌شان را به تیم بایدن انتقال دهند.

بایدن با اشاره به اینکه هیچ چیزی در آمریکا نمی‌تواند مانع از انتقال قدرت شود، پیش‌بینی کرد به زودی با رئیس جمهوری‌خواهان در مجلس سنا گفتگو می‌کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نخست وزیر انگلیس مشاور ارشدش را اخراج کرد

ش نوامبر 14 , 2020
سیاسی/ بین الملل نخست وزیر انگلیس دستور به اخراج فوری دومینیک کامینگز، دستیارش از دولت بعد از آنکه او به گزارش دادن علیه جانسون متهم شد، داده است. پایانی دراماتیک برای یک دوره پرتلاطم که سبب ایجاد خلاء در قلب دولت شده است. کامینگز و همپیمانش لی کین – هر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000