خروج معنادار رییس سیا از کاخ سفید

سیاسی/ بین الملل 5faf62ee6dc8b_2020-11-14_08-24 شبکه سی ان ان نوشت: رییس سازمان آژانس اطلاعات مرکزی (سیا) از یک جلسه اطلاعاتی در کاخ سفید خارج شد و نشانه هایی از اخراج وی از کابینه ترامپ است.

یک مقام ارشد دولت آمریکا به سی ان ان گفت: "جینا هاسپل" رییس آژانس مرکزی اطلاعات (سیا) با رفتاری مایوسانه جمعه شب از جلسه اطلاعاتی در کاخ سفید خارج شد.

در جلسه اطلاعاتی کاخ سفید علاوه بر رییس سازمان سیا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و جان راتکلیف مدیر اطلاعات ملی و دیگر مقامات ارشد اطلاعات آمریکا حضور داشته اند.

خروج رییس سیا از این جلسه در حالی صورت می گیرد که در چند روز اخیر مشاوران ترامپ به سختی در تلاش بوده اند تا مانع اخراج هاسپل توسط رییس جمهوری آمریکا در روزهای باقی مانده از دولت شوند.

به دنبال خروج هاسپل از جلسه اطلاعاتی، تا کنون کاخ سفید و سازمان سیا حاضر به اظهار نظر در مورد محتوای این جلسه نشده اند.

یک منبع به سی ان ان در مورد اخراج رییس سیا گفت: جای تعجب نیست که وی با توجه به تنش اخیر با راتکلیف از این جلسه کنار گذاشته شده باشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خاطره بازی آقای خواننده از مرحوم مرتضی پاشایی

ش نوامبر 14 , 2020
حامد همایون در سالروز فوت مرتضی پاشایی خواننده جوان سبک پاپ کشور، پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. مرتضی پاشایی که در بین مردم ایران طرفداران زیادی را جذب خود کرده بود و با قطعه «نگران منی» که برای برنامه تلویزیونی «ماه عسل» به کارگردانی احسان علیخانی خوانده بود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000