امید در سینمای ایران و بررسی آثار میرکریمی

5fae5337c234f_5fae5337c2352 برنامه «نقدسینما»، جمعه این هفته با موضوع امید در سینمای ایران با تمرکز بر آثار سیدرضا میرکریمی روی آنتن می‌رود.

برنامه «نقدسینما»، جمعه این هفته با موضوع امید در سینمای ایران با تمرکز بر آثار سیدرضا میرکریمی روی آنتن می‌رود. در بخش ابتدایی برنامه با میزبانی امیررضا مافی با همراهی آرش خوشخو و صادق باطنی تصویر امید در سینمای ایران را بررسی خواهند کرد، در ادامه گفتگو، مفهوم امید در آثار سیدرضا میرکریمی کارگردان با سابقه سینمای ایران مورد بحث و گفتگو قرارخواهد گرفت.

«نقد سینما» به بهانه سال پایانی دهه نود و نزدیکی به ایام آخرین جشنواره فیلم فجر در این دهه، در دومین برنامه از سلسله گفتگوهای بررسی دهه نود، با حضور وحید جلیلی، فعال فرهنگی، درباره ورود و جایگاه نسل جدید سینماگران، گفتگو خواهد شد.

بخش های دیگر برنامه این هفته شامل بخش رویدادها با حضور علیرضا مرادی و سینا کلهر خبرنگاران سینمایی و رسانه با موضوع آخرین رویدادهای سینمایی و انتخاب فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی برای حضور در رقابت اسکار و نیز میز آموزش فیلمسازی بهروز افخمی با موضوع تدوین در سینما خواهد بود.
برنامه «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، جمعه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج روی‌ آنتن می‌رود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نماینده مجلس: «شیرین بیان» ضد کرونا است

ج نوامبر 13 , 2020
سیاسی/ مجلس دبیر کمیسیون بهداشت و سلامت مجلس شورای اسلامی گفت: طب سنتی برای کنترل کرونا در چین بسیار نقش داشته و مطالعات نیز ثابت کرده که شیرین بیان ضد کووید ۱۹ است. فاطمه محمدبیگی در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین افزود: در کشورهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000