افتتاح ۱۴۰۰ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی تا ۱۴۰۰

افتتاح ۱۴۰۰ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی تا ۱۴۰۰

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ر راستای پویش ره سلامت تا اردیبهشت ۱۴۰۰ ان شالله ۱۴۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی و آموزشی را افتتاح می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در آیین افتتاح طرح توسعه بیمارستان ها در سه استان کشور گفت: همکاران من در سراسر کشور سخت ترین روزها را در کنترل بحران کرونا دارند و خوشحالیم که برای زیرساخت های سلامت نیز همگام با مدیریت این بیماری دارد اقدام می شود.

وی ادامه داد: چند روز پیش که به نیابت از رییس جمهوری برای پاسداشت از دست رفتگان زلزله کرمانشاه خدمت مردم کرمانشاه رسیدیم، فقط در کرمانشاه ۶۶ پروژه بهداشتی و درمانی افتتاح کردیم و در میان آنها پروژه‌ای بود که مرکز تصویربرداری بسیار مجهزی بود که نمونه اش را در تهران هم نداریم.

وی ادامه داد: در راستای پویش ره سلامت تا اردیبهشت ۱۴۰۰ ان شالله ۱۴۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی و آموزشی را افتتاح می کنیم که این مهم یکی از درخشان ترین اوراق در کارنامه نظام سلامت خواهد بود.

وزیر بهداشت اظهار کرد: علاوه بر صدها مراکز جامع سلامت و مراکز آموزشی و خانه بهداشت رکوردی که خواهیم زد این است که ۱۰۶۰۰ تخت مدرسه بیمارستانی به ظرفیت کشور اضافه شد که در شهرهای مشهد و زرند کرمان و شهر قم امروز سه پروژه افتتاح می شوند. امیدوارم بتوانیم در اردیبهشت ۱۴۰۰ این کارنامه را به نحو احسن تقدیم ملت ایران کنیم.

تکمیل می شود…

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

تداوم بارش‌ها و کاهش نسبی دما در کشور

پ نوامبر 12 , 2020
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور از کاهش نسبی دما بین ۴ تا ۸ درجه در غالب نقاط کشور از فردا خبر داد. صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز (۲۲ آبان) در اکثر مناطق به‌جز بخش‌های جنوب شرق کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000