تصویب یارانه معیشتی خرید کالا برای دهک‌های ۱، ۲ و ۳ در مجلس

5fabaed96ae9a_2020-11-11_12-58

رئیس کمیته امداد گفت: در بودجه ۱۴۰۰ برای تحت پوشش قرار گرفتن ۵۰۰هزار نفر در کمیته امداد و بهزیستی پیشنهاد دادیم و امیدواریم این پیشنهاد مصوب و عملیاتی شود.

سید‌مرتضی بختیاری در پاسخ به اینکه در ایام کرونایی و تورم که وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه تضعیف شده چقدر میزان مراجعات افزایش یافته است اظهار داشت: از ابتدای امسال، یک‌سری از خانواده‌های زیرپوشش با اشتغالزایی و خودکفایی از زیرپوشش خارج شدند و تعدادی جایگزین آنها شدند.

وی با بیان "به‌دلیل اینکه محدودیت منابع داریم، از یک سقفی بالاتر امکان تحت پوشش قرار دادن در یک سال را نداریم"، افزود: علاوه بر افراد زیرپوشش، مراجعات موردی هم زیاد داریم و به تمام ادارات‌کل کمیته امداد سفارش کرده‌ایم که نباید در این شرایط سخت، مراجعات بی‌پاسخ بماند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، با تقدیر از مصوبه مجلس شورای اسلامی برای اختصاص یارانه معیشتی خرید کالا جهت دهک‌های یک و دو و سه با ماهانه 120هزار تومان، گفت: امیدوارم با پشتیبانی دولت و مجلس برای نیازمندانی که فشار زیادی را در کرونا و تورم تحمل می‌کنند، قدمی برداریم چراکه طبقات محروم فشار زیادی را تحمل می‌کنند که باید این بار سنگین را کاهش دهیم.

وی آمار افراد در صف را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در بودجه 1400 برای زیرپوشش قرار گرفتن 500هزار نفر در کمیته امداد و بهزیستی پیشنهاد دادیم و امیدواریم این پیشنهاد مصوب و عملیاتی شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مرگ بر روی خاک نرم؛ از فولادی سرپل‌ذهاب تا شمال شهر تهران

پ نوامبر 12 , 2020
سه سال پیش همین روز سرپل ذهاب یک بار دیگر پس از جنگ ایران و عراق نابود شد. سه سال پیش همین روز، احتمالا اهالی شهرها و روستاهای کرمانشاه مشغول زندگی همیشگیشان در زیر سقف‌های سست خانه‌هایشان بودند، بدون این که خبر داشته باشند که چند ساعت بعد در زیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000