بایدن راه ترامپ را می‌رود / مذاکره برای عادی‌سازی روابط سوریه و رژیم صهیونیستی

سیاسی/ بین الملل 5fabc349a6ac5_2020-11-11_14-26 مذاکره کننده دولت رژیم صهیونیستی در جریان مذاکرات توافقنامه اسلو در سخنانی مدعی شد که عادی سازی روابط میان سوریه و این رژیم یکی از اولویت‌های رئیس جمهور منتخب آمریکا است.

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، یوسی بیلن، مذاکره کننده دولت رژیم صهیونیستی در جریان مذاکرات توافقنامه اسلو و یکی از معماران برجسته این توافقنامه در یادداشتی نوشت که عادی سازی روابط میان سوریه و رژیم صهیونیستی در اولویت جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا قرار دارد.

وی افزود: بایدن از تاریخ درگیری عرب‌ها و اسرائیل و درگیری اسرائیل و فلسطین آگاه است و بسیاری از مفاهیمی که برای همکاران وی اصلاً آشنا نبودند برای وی کاملاً شناخته شده هستند.

بیلن در این یادداشت به نقل از بایدن آورده است: صلح با سوریه از نظر آمریکا منجر به یک تغییر استراتژیک خواهد شد و صلح با فلسطین یک تغییر تاکتیکی خواهد بود. من می دانم که موضوع شما (رژیم صهیونیستی) یافتن راه حلی برای مسئله جمعیتی است، اما برای ایالات متحده اولویت ایجاد کانالی بین شما و سوریه است.

همزمان، منابع خبری از سفر «فالح الفیاض» رئیس حشد شعبی به دمشق پایتخت سوریه خبر دادند.

قرار است فیاض در این سفر با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خداحافظی قاضی مقیسه / قاضی مشهور چرا از دادگاه انقلاب رفت؟

چ نوامبر 11 , 2020
سیاسی/ قضایی شنیده‌ها حاکی از آن است که قاضی مقیسه مدتی‌است از دادگاه انقلاب به دیوانعالی کشور منتقل شده است. رسیدگی به بسیاری از پرونده‌های امنیتی در سال‌های گذشته توسط قاضی مقیسه انجام شده است. در خصوص علت این انتقال به صورت رسمی چیزی منتشر نشده اما به نظر می‌آید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000