دوران کودکی کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا/ عکس‌ها

طنز‌و‌سرگرمی/ گوناگون 5faba42f2d736_2020-11-11_12-13 کامالا هریس همواره تأکید می‌کند که با هویت و گذشته خود راحت است و می‌خواهد دیگر فرزندان مهاجران، به ویژه دختران و زنان، تفاوت‌های خود را بپذیرند و با آن راحت باشند.

‌در آمریکا یک زن برای اولین بار معاون رئیس ‌جمهور شده است همچنین برای اولین بار یک غیرسفیدپوست، معاون رئیس ‌جمهور شده است.

به گزارش فرارو، کامالا هریس، سناتور ۵۶ ساله، بار‌ها در جریان مبارزات انتخاباتی و همچنین سخنرانی شب پیروزی در انتخابات ریاست ‌جمهوری تاکید کرده است که دختر یک مهاجر هندی است.

مادرش زنی از منطقه تامیل نادو در هند بود و پدرش مردی سیاهپوست از جامائیکا؛ هر دوی آن‌ها در آمریکا تحصیل‌ کرده و پیشرفت کردند؛ مادر دانشمند زیست ‌شناس شد و پدر اقتصاددان و استاد دانشگاه.

کامالا هریس همواره تاکید می‌کند که با هویت و گذشته خود راحت است و می‌خواهد دیگر فرزندان مهاجران، به ویژه دختران و زنان، تفاوت‌های خود را بپذیرند و با آن راحت باشند.

معاون رئیس ‌جمهور آمریکا عکس‌های زیادی از دوران کودکی و نوجوانی خود منتشر کرده که شماری از آن‌ها را در این مجموعه می‌بینید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انتشار اولین عکس رسمی از خودروی" ال90" ایرانی

چ نوامبر 11 , 2020
چراغ های روشنایی روز، لنز پرتاب نور و… از جمله تغییرات ساختاری در کاسه چراغ های جلوی سایپا P90 نسبت به نمونه خارجی است. پس از آغاز تحریم های ظالمانه آمریکا علیه صنعت خودرو ایران، شاهد عدم ادامه همکاری شرکای خارجی خودروسازان ایرانی بودیم. حال‌ پس از مدتی گروه خودروسازی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000