کدام ستاره سینما جای خالی جانی دپ را پر می‌کند؟

5fab99716929f_5fab9971692a1 سازندگان «جانوران شگفت‌انگیز» با مدس میکلسن بازیگر دانمارکی وارد مذاکره شدند. او قرار است جای خالی جانی دپ را پر کند.

جانی دپ در مجموعه فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز» نقش شخصیت شرور داستان را بازی می‌کرد. او پس از جنجال جدایی از امبر هرد از این پروژه کنار گذاشته شد.

حال به گزارش اسکرین‌دیلی سازندگان فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» تصمیم گرفته‌اند نقش او را به مدس میکلسن دانمارکی بدهند. سومین قسمت از این مجموعه بر اساس زمان‌بندی تازه در سال ۲۰۲۲ روی پرده سینما خواهد رفت.

مدس میکلسن در جهان سینما چهره‌ شناخته‌شده‌ای است که بازی در فیلم‌هایی چون «دکتر استرنج»، «رابطه‌ای سلطنتی» و «کازینو رویال» را در کارنامه دارد.

مجموعه «جانوران شگفت‌انگیز» پیش‌درآمدی بر داستان‌های «هری پاتر» است. در قسمت تازه آن نیز ادی ردمین نقش اصلی داستان را بازی می‌کند.

جی‌کی رولینگ با این سری فیلم‌ها برای نخستین بار به عرصه فیلمنامه‌نویسی پا گذاشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

طلای جهانی صعودی شد

چ نوامبر 11 , 2020
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار و نگرانی ها نسبت به روند افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و چالش های لجستیکی تولید واکسن، اندکی افزایش یافت. هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، به ۱۸۸۲ دلار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000