برادرزاده ترامپ نسبت به احتمال “قاطی‌کردن” او طی ماه‌های آینده هشدار داد

سیاسی/ بین الملل 5faa6ca08cd31_5faa6ca08cd34 برادرزاده دونالد ترامپ هشدار داد که عمویش در دوره بین شکست انتخاباتی و مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب، جو بایدن در سال آینده، مستعد فروپاشی خواهد بود.

مری ترامپ به روزنامه گاردین گفت: این کاری است که دونالد قرار است انجام دهد، او قرار نیست تسلیم شود، گرچه کسی اهمیتی نمی‌دهد. بدتر اینکه او قرار نیست در فعالیت‌های نرمالی که یک انتقال مسالمت‌آمیز را تضمین می‌کنند، مشارکت کند.

در همین میان وی خاطرنشان کرد: او حالا فروپاشی‌های پی در پی خواهد داشت. او هرگز در موقعیتی مانند حالا نبوده است.

وی افزود: همه آنچه که او دارد در حال حاضر شکستن چیزهاست و او این کار را با حس انتقام‌جویی انجام خواهد داد.

مری ترامپ هشدار داد که رئیس جمهور آمریکا در صورت کسب موفقیت فراتر از انتظار جمهوری‌خواهان در رقابت‌های مجلس نمایندگان و سنا، بیش از این هم عصبانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: این بدین معنی خواهد بود که مردم در این انتخابات علیه دونالد ترامپ، اما نه ضرورتاً علیه حزب او، رأی داده‌اند. این موضوع نمک بیشتری به زخم‌های نارسیستی او می‌پاشد.

وی گفت: نگران این هستم که دونالد ترامپ در دوره اکنون تا زمان تحلیف، چه کاری به منظور حمله انجام خواهد داد. او تا جایی که بتواند برای مشروعیت‌زدایی از دولت جدید پیش می‌رود، سپس عفوهایی بذل و بخشش‌ می‌کند که روحیه ما را تضعیف کند و گردبادی از دستورات اجرایی را امضا می‌کند. به خاطر داشته باشید که او هنوز هم مسئولیت پاسخ آمریکا به همه‌گیری است. تحت نظارت او ممکن است تا زمان تحلیف بایدن، میلیون‌ها آمریکایی بر اثر کووید کشته شوند.

مری ترامپ مکرراً منتقد عموی خود بوده و اوایل امسال کتاب افشاگرایانه "بیش از اندازه و همیشه ناکافی: چطور خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را خلق کردند" را منتشر کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ترخیص ۳۸ هزار و ۱۸۴ کیلوگرم واکسن آنفولانزا از ابتدای سال تاکنون

س نوامبر 10 , 2020
از ابتدای سال تا نوزدهم آبان ماه، بیش از ۳۸ هزار و ۱۸۴ کیلوگرم واکس آنفولانزا ترخیص شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۷۰ درصد رشد داشته است. به گزارش خبرگزاری مهر، روح اله لطیفی اظهار داشت: ترخیص قطعی واکسن آنفولانزا از ابتدای سال تاکنون، ۳۸ هزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000