معاون ترامپ این روزها کجاست؟

سیاسی/ بین الملل 5faa427b08092_5faa427b08095 همزمان با امتناع رئیس جمهور کنونی آمریکا از قبول شکست در انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر، معاون رئیس جمهور برای سفری شخصی به فلوریدا می‌رود.

مایک پنس، معاون رئیس جمهور فعلی آمریکا امروز (سه‌شنبه) به جزیره "سنیبل" در نزدیکی شهر " فورت مایرز" واقع در ایالت فلوریدا می‌رود؛ جایی که پنس پیشتر برای گذراندن تعطیلات به آنجا رفته بود. یکی از مشاوران اداره هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد پنس احتمالا تا روز شنبه در این جزیره اقامت خواهد داشت.

این در حالی است که سخنگوی پنس به سوالات درباره اینکه آیا این تعطیلات پیش از انتخابات برنامه‌ریزی شده بود یا خیر پاسخی نداد.

پنس از بعد از صبح چهارشنبه که در کنار دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا ظاهر شد و ترامپ اشتباها مدعی پیروزی در انتخابات سه نوامبر شد، عمدتا در انظار عمومی دیده نشده است. در این مدت ترامپ و برخی متحدانش بدون ارائه سند و مدرک مدعی شده‌اند که تقلب گسترده در انتخابات سه نوامبر باعث پیشتازی جو بایدن، رقیب دموکراتش در چندین ایالت سرنوشت‌ساز شده است.

در همین حال پنس در حالی که حامی ترامپ بود از مطرح کردن چنین ادعاهایی حذر کرد.

پنس روز دوشنبه در توییتی نوشت: به تیم معاونت ریاست جمهوری گفتم تا زمانی که همه چیز کامل تمام نشود، هیچ چیزی تمام نشده است و ماجرای این انتخابات نیز تمام نشده است. رئیس جمهور ترامپ هرگز از مبارزه برای ما دست برنداشت و ما نیز تا زمانی که تک تک آرای قانونی شمارش نشوند به مبارزه ادامه خواهیم داد.

اما پنس همانند ترامپ این ادعا را که در انتخابات تقلب شده است، مطرح نکرد. وی همچنین برخلاف ترامپ وظایف روزانه خود را انجام داده است.

ترامپ از پنجشنبه شب در ملاء عام صحبتی نکرده است و از آن زمان تاکنون هیچ رویداد عمومی در برنامه‌اش نداشته است. پنس عصر دوشنبه نشست نیروی ضربت ویروس کرونا را برگزار کرد.

براساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز، پنس احتمالا پس از گذراندن تعطیلات در فلوریدا، به ایالت جورجیا سفر می‌کند تا از سناتورهای جمهوری‌خواه ایالت جورجیا یعنی "دیوید پردو" و "کلی لوفلر" حمایت کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حباب قیمت خودرو خالی شد

س نوامبر 10 , 2020
کارشناس خودرو گفت: از هفته پیش با کاهش قیمت خودرو مواجه شدیم و اگر روند نزول دلار ادامه دار باشد قطعا در خودرو نیز کاهش قیمت بیشتری خواهیم داشت امیر حسین کاکایی در گفتگو با خبر فوری افزود: هنوز کاهش قیمت واقعی رخ نداده است همان طور که افزایش قیمت‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000