جمهوری‌خواهان با شمشیر سر می‌برند دموکرات‌ها با پنبه

سیاسی/ مجلس 5faa1fbbee83c_5faa1fbbee83f یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه هدف هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه مشترک است، تاکید کرد: خصومت آمریکایی ها با جمهوری اسلامی ایران با ترامپ شروع نشده که با بایدن تمام شود.

حجت الاسلام حسین میرزایی با اشاره به نتیجه انتخابات آمریکا و انتخاب بایدن، درباره تاثیر آن بر سیاست های ایران گفت: خصومت آمریکایی ها با جمهوری اسلامی ایران با ترامپ شروع نشده که با بایدن تمام شود، بلکه این موضوع یک سیاست چند دهه ای است.

وی افزود: هدف سیاست های دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا در خصوص ایران مشترک است اما در انتخاب راهبرد برای رسیدن به هدف مشترک متفاوت هستند، هر دوی آن ها به دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی، به تسلیم وا داشتن جمهوری اسلامی، از بین بردن و تجزیه این کشور و امثالهم هستند، سیاست جمهوری خواهان در این خصوص آشکار است و قصد دارند سر حریف را با شمشیر ببرند اما دموکرات ها قصد دارند سر حریف را با پنبه ببرند.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: راهبرد دموکرات ها این است که فریبکارانه به همراه ظاهر سازی به مقصد برسند ولی راهبرد جمهوری خواهان این است که آشکار به این نتیجه برسند، دموکرات ها می گویند کورسوی امیدی برای جمهوری اسلامی به وجود بیاورید تا جمهوری اسلامی دنبال شما بیاید و در مسیر نابودش کنید ولی جمهوری خواهان می گویند ما با قدرت خود اعمال زور می کنیم و به نتیجه می رسیم، بنابراین چه بایدن باشد چه هر دموکرات دیگری چه ترامپ باشد چه هر جمهوری خواه دیگر، تفاوتی ندارد. آن ها به دنبال نابودی جمهوری اسلامی هستند هدف آن ها یکی است ولی در راه تفاوت دارند.

میرزایی ابراز عقیده کرد: نباید تغییری را در سیاست های خود با آمریکا داشته باشیم، ولی برخی در میان مسئولین وجود دارند که آمریکایی ها و انگلیسی ها قبله آمال آن ها هستند و ممکن است این روزها مطالبی را به نفع سیاست خارجی آمریکا و به ضرر مردم مطرح کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مجموعه نمایشی ملکه گدایان جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی

س نوامبر 10 , 2020
ملکه گدایان نام جدیدترین مجموعه نمایش خانگی است که در سال 1399 و به کارگردان حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی در حال ساخت و فیلمبرداری است. این سریال در ژانر ملودرام معمایی است و در دو فصل 15 قسمتی تولید خواهد شد و طبق پیش بینی ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000