ترامپ در اندیشه نامزدی مجدد در انتخابات ۲۰۲۴

سیاسی/ بین الملل 5fa999366c9db_5fa999366c9de دو منبع آگاه به پایگاه خبری آکسیوس گفتند ترامپ به مشاوران خود گفته است به این فکر می‌کند که درسال ۲۰۲۴ مجددا نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.

این واضح ترین نشانه ای است که ترامپ متوجه شده در انتخابات سال 2020 در برابر جو بایدن شکست خورده است. هرچند همچنان به غلط ادعا می کند که او برنده واقعی است، تقلب در انتخابات صورت گرفته و تیمش برای اثبات تقلب در انتخابات از طریق شکایت های قضایی تا آخر مبارزه خواهد کرد.

روسای جمهور در آمریکا محدود به دو دوره هستند اما لازم نیست این دو دوره، متوالی باشد.
مشاوران جمهوری خواهانی که احتمالاً در سال 2024 نامزد می شوند، از احتمال نامزدی ترامپ با توجه به تأثیر فوق العاده ای که وی بر میلیون ها رأی دهنده جمهوری خواه دارد، وحشت دارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آب پاکی روی دست حامیان اجرای طرح مالیات بر خانه‌های خالی/ آیا باید ۳ سال دیگر منتظر بمانیم؟

د نوامبر 9 , 2020
روز هفدهم آبان ۱۳۹۹ معاون سازمان امور مالیاتی کشور آب پاکی را روی دست موافقان تسریع در اخذ مالیات از خانه‌های خالی ریخت و گفت در حال حاضر سامانه ملی املاک به بلوغ کامل نرسیده و نمی‌تواند خانه‌های خالی را شناسایی کند. محمود علیزاده گفت: در حال حاضر بر اساس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000