احتمال اعمال محدودیت‌های جدید در تهران از ۲۴ آبان ماه

5fa8de4414b71_2020-11-09_09-44

استاندار تهران از ارائه پیشنهاد محدودیت منع تردد در تهران از ساعت ۲۱ خبر داد و گفت: زمان اجرای این محدودیت مشخص نیست، اما احتمال دارد از ۲۴ آبان اجرایی شود.

انوشیروان محسنی بندپی صبح دوشنبه از ارائه پیشنهاد محدودیت تردد در تهران از ساعت ۲۱ خبر داد و گفت: زمان اجرای این محدودیت مشخص نیست، اما احتمال دارد، از ۲۴ آبان اجرایی شود.

وی علت اعمال چنین محدودیتی را کاهش شب نشینی ها و دورهمی ها دانست و گفت: این محدودیت در ستاد ملی مقابله با کرونا مورد بحث قرار گرفته است، اما زمان اجرای آن در اختیار وزیر کشور قرار داده شده است.

استاندار تهران همچنین گفت: تعطیلی مشاغل گروه ۳ و ۴ واحدهای صنفی در تهران تمدید شده و گروه شغلی ۲ نیز از ۲۰ آبان مشمول محدودیت زمانی برای فعالیت می‌شود و در تهران به جز واحدهای صنفی مجاز، تمام صاحبان مشاغل گروه ۲ از روز ۲۰ آبان ماه باید ساعت ۱۸ واحدهای خود را تعطیل کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اگر در خانواده‌ای یک نفر مبتلا به کرونا شود، سایرین باید به مدت ۱۴روز قرنطینه شوند

د نوامبر 9 , 2020
رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: بهترین راهکار این است که افرادی که در تماس با فرد کرونا مثبت بوده‌اند نیز به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند. این راهی است که بسیاری از کشورها آن را طی می‌کنند. دکتر علیرضا بیگلری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت و میزان انجام تست‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000