واریز سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه ۶۶۸ هزار خودروی حمل و نقل عمومی

5fa952c54d2b8_5fa952c54d2ba

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه ۶۶۸ هزار خودروی حمل و نقل عمومی امروز ۱۹ آبان ماه خبر داد.

مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه ۶۶۸ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداریها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG ، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری واریز شد.
وی افزود: سهمیه مهر ماه ناوگان اعتباری بالغ بر یک هزار و یکصد و نود و شش میلیارد ریال می‌باشد که در ۱۹ آبان ماه به حساب رانندگان واریز شده است.
ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان کرد: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.

وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حضور کادر اجرایی در مدارس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

د نوامبر 9 , 2020
مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش گفت: حضور کادر اجرایی مدارس حتما باید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در نظر گرفته شده باشد. محمد محسن بیگی درباره وضعیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس بیان کرد: در اکثر استان‌ها مدارس با مصوبات ستاد کرونا تعطیل شدند و آموزش‌ها مجازی هستند. او […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000