شرکت فایزر: واکسن ما ۹۰ درصد در پیشگیری از کرونا موفق بوده است

5fa94a29dcdfa_2020-11-09_17-24

یک شرکت داروسازی آمریکایی اعلام کرد واکسنی که توسعه داده، ۹۰ درصد در برابر ویروس کووید۱۹ موفق بوده است.

شرکت فایزر اعلام کرد داده‌های اولیه تحقیقاتش نشان می‌دهند که واکسنی که این شرکت برای مقابله با کووید۱۹ ساخته، ۹۰ درصد در پیشگیری از بیماری موثر بوده است. فایزر شرکت داروسازی آمریکایی و چندملیتی است، که هم‌اکنون به‌عنوان بزرگترین شرکت داروسازی جهان شناخته می‌شود.

فایزر افزود واکسن این شرکت بیش از ۹۰ درصددر مقابله با کووید۱۹ موثر عمل کرده است و توانسته تا حد زیادی از انتقال ویروس کرونا جلوگیری کند. این شرکت همچنین مدعی شده واکسنی که ساخته در مرحله سوم کارآزمایی بالینی جواب داده و در نود درصد مواقع در پیشگیری از کرونا موفق عمل کرده و همچنین مصونیت نسبت به کرون، هفت روز بعد از تزریق نوبت دوم و ۲۸ روز بعد از نوبت اول ایجاد شده است. فایزر گفته در مرحله سوم کارآزمایی بالینی- که همچنان ادامه دارد- هیچ عارضه‌ای در داوطلبان مشاهده نشده است.

گفتنی است شرکت فایزر، واکسن کرونای خود را با همکاری شرکت بیوان‌تک توسعه داده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

روابط عمومی پلیس تهران: منع آمد و شد شبانه تهران شایعه است

د نوامبر 9 , 2020
استاندار تهران از اعمال قانون منع آمد و شد شبانه در تهران با هدف جلوگیری از ایجاد دورهمی‌ها از تاریخ ۲۴ آبان خبر داده است. در حالیکه گفته می‌شد میان دولت و استاندار تهران بر سر تعطیلی و اعمال محدودیت‌های کرونایی اختلاف وجود دارد، ساعاتی پیش خبر جدیدی منتشر شد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000