ورود سامانه برفی در روز‌های آینده به غرب کشور

5fa8f48ab313c_2020-11-09_11-19

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: امروز در نیمه غربی کشور شاهد بارندگی هستیم و فردا سامانه بارشی برفی از غرب وارد کشور می‌شود بارش‌ها در نیمه غربی در استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز همچنان ادامه دارد.

وی گفت: چهارشنبه سامانه فعالی از غرب وارد کشور می‌شود و تقریبا این سامانه کل کشور را در بر میگیرد، البته بجز جنوب و جنوب غرب و بیشتر مناطق کشوردر این هفته بارندگی دارند.

گودرزی ادامه داد: پنجشنبه بارش‌ها در نیمه شمالی کشور کمتر و روز جمعه وارد جنوب کشور میشود و تا پایان هفته این بارش‌ها ادامه دارد.

این کارشناس تاکید کرد: از تردد در جاده‌ها به علت لغزندگی اجتناب شود و همچنین داشتن وسایل ایمنی در جاده‌های کوهستانی ضروری می‌باشد.

گودرزی گفت: تهران پدیده خاصی برای امروز ندارد و برای روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه شرایط برای بارندگی محیا است و به لحاظ دمایی در بیشتر مناطق کشور کاهش دما را انتظار داریم و همچنین دمای هوای تهران برای روز‌های آینده سرد و دمای هوای امروز تهران حداکثر ۲۱ درجه است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آمار طبق تست‌های پی سی آر اعلام می‌شود

د نوامبر 9 , 2020
سخنگوی وزارت بهداشت: آمار این وزارتخانه طبق آزمایش ‌های پی سی آر اعلام می‌شود، این قراری بین المللی است و باید معیار مشخصی را برای ارزیابی بیماران و فوتی‌ها داشته باشیم. خانم دکتر سیما سادات لاری در برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفتگو، معیار قطعی در همه جهان را تست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000