بیش از ۵۰.۷ میلیون مبتلا به کرونا در جهان

5fa8eb2d5c4ae_5fa8eb2d5c4b2

آمار جهانیِ مبتلایان به کووید ۱۹ به ۵۰ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۹۴۵ نفر رسیده و مرگ یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۱۴۲ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

بنابر تازه‌ترین آمارها ۳۵ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۷۷۷ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۶ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

آمریکا هم‌اکنون با بیش از ۱۰ میلیون مبتلا و بیش از ۲۴۰ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

هند و برزیل نیز با آمار میلیونیِ مبتلایان پس از آمریکا به ترتیب با بیش از ۸.۵ و ۵.۶ میلیون بیمارِ کووید ۱۹، جایگاه‌ دوم و سوم را در جهان به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین در حال حاضر چهار کشور ایالات متحده، برزیل، هند و مکزیک به ترتیب رکورددارِ قربانیان این بیماری در دنیا هستند و تعداد جان‌باختگان این بیماری در انگلیس نیز به ۵۰ هزار نفر نزدیک شده و این کشور تاکنون بیشترین قربانیان کرونا را در قاره سبز داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (دوشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا: ۱۰ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۴۸۰ مبتلا، ۲۴۳ هزار و ۷۶۸ قربانی

۲. هند: هشت میلیون و ۵۵۳ هزار و ۸۶۴ مبتلا، ۱۲۶ هزار و ۶۵۳ قربانی

۳. برزیل: پنج میلیون و ۶۶۴ هزار و ۱۱۵ مبتلا، ۱۶۲ هزار و ۳۹۷ قربانی

۴. فرانسه: یک میلیون و ۷۸۷ هزار و ۳۲۴ مبتلا، ۴۰ هزار و ۴۳۹ قربانی

۵. روسیه: یک میلیون و ۷۷۴ هزار و ۳۳۴ مبتلا، ۳۰ هزار و ۵۳۷ قربانی

۶. اسپانیا: یک میلیون و ۳۸۸ هزار و ۴۱۱ مبتلا، ۳۸ هزار و ۸۳۳ قربانی

۷. آرژانتین: یک میلیون و ۲۴۲ هزار و ۱۸۲ مبتلا، ۳۳ هزار و ۵۶۰ قربانی

۸. انگلیس: یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۱۳ مبتلا، ۴۹ هزار و ۴۴ قربانی

۹. کلمبیا: یک میلیون و ۱۴۳ هزار و ۸۸۷ مبتلا، ۳۲ هزار و ۷۹۱ قربانی

۱۰. مکزیک: ۹۶۷ هزار و ۸۲۵ مبتلا، ۹۵ هزار و ۲۷ قربانی

بنابر این گزارش پس از ایالات متحده، هند و برزیل کشورهای فرانسه، روسیه، اسپانیا، آرژانتین، انگلیس و کلمبیا تاکنون بیش از یک میلیون مبتلا را ثبت کرده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ورود سامانه برفی در روز‌های آینده به غرب کشور

د نوامبر 9 , 2020
کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: امروز در نیمه غربی کشور شاهد بارندگی هستیم و فردا سامانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000