افاضات متفاوت مقامات پیرامون پیروزی بایدن، التهاب در بازار و جلوگیری از کاهش قسمت ارز!

سیاسی/ سیاست داخلی 5fa82546eff5f_2020-11-08_20-35 صاحب امتیاز سایت انتخاب از حضرات دولتی و حاکمیتی تقاضا کرد انقدر پیرامون روابط ایران – آمریکا اظهارفضل نکنند تا⁧ دلالان بی‌انصاف ضدمردمی، از این افاضات سوءاستفاده نکرده و دلار را افزایشی نکنند.

مصطفی فقیهی در اینستاگرام نوشت:

این روزها هر مقامی، از ظن و دیدگاه خود، در حاشیه‌ی پیروزی بایدن، پیرامون مسائل مذاکره مجدد و ارتباط با آمریکا نظرات متفاوت داده و نمی‌دانند، با بیانات خود چه پاس کلی به دلالان می‌دهند و بازار ارز را ملتهب می‌کنند!

اما می‌شود از این بزرگان تقاضا کرد؟ ممکن است حضرات دولتی و حاکمیتی انقدر پیرامون روابط ایران – آمریکا اظهارفضل نکنند، لختی دندان بر جگر نهاده تا ⁧ دلالان بی‌انصاف ضدمردمی، از این افاضات سوءاستفاده نکرده و دلار را افزایشی نکنند؟

‏متخصصان تأکید دارند، قیمت واقعی ⁧دلار ⁩ ۱۵ هزار تومان است؛ فرصت دهید روند طبیعی آن طی شود و مردم مظلوم، اندکی طعم تلخ گرانی را فراموش کنند!

نگذاریم این فرصت بی‌نظیر، با بی‌تدبیری و سخنان بیهوده براحتی از کف برود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

توصیه محمود واعظی به بایدن: از دولت ترامپ درس عبرت بگیر

ی نوامبر 8 , 2020
سیاسی/ سیاست خارجی رئیس دفتر رئیس جمهور به دولت جدید آمریکا توصیه کرد از چهار سال سیاست خارجی زیان‌بار دولت ترامپ درس عبرت بگیرد. محمود واعظی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «شکست دونالد ترامپ و استقبال مردم آمریکا و اکثر کشورهای جهان از این اتفاق به این معناست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000