افزایش بی‌سابقه مرگ‌های کرونایی در کشور

5fa7e50001c49_5fa7e50001c4d

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: امروز بالاترین آمار مرگ و میر بیماران قطعی کرونا را داشتیم و اکنون لزوم رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و تداوم توسعه همکاری‌های بین دستگاهی، بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌خورد.

دکتر سیما سادات لاری با بیان اینکه متاسفانه امروز بالاترین آمار مرگ و میر بیماران قطعی کووید-۱۹ را از ابتدای اپیدمی داشتیم، گفت: بالا رفتن بی سابقه موارد مرگ و میر بیماری کووید-۱۹ در کشورمان، متاثر از افزایش چشمگیر موارد بستری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در هفته‌های اخیر است.

وی افزود: لزوم رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و تداوم توسعه همکاری‌های بین دستگاهی، بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌خورد و ما در یک جنگ تمام عیار با بیماری به سر می‌بریم. هر یک از ما اعم از مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشور، باید خودشان را به عنوان سربازان این نبرد سهمگین قلمداد کنند.

لاری تاکید کرد: گسترش بیماری و افزایش جانباختگان آن در کل دنیا رو به شتاب است که مدیریت آن بیش از هر چیز دیگر به وحدت و همدلی ملی نیاز دارد. امیدواریم با افزایش همدلی و همکاری بین مردم و مسئولان شاهد گذر از ایام سخت فعلی و توقف شیوع گسترده این بیماری سهمگین در کشورمان باشیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت مسکن در گران‌ترین و ارزان‌ترین مناطق تهران اعلام شد

ی نوامبر 8 , 2020
خریداران در ماه مهر بابت خرید و فروش هر متر مربع واحد مسکونی، متوسط ۲۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان هزینه کرده‌اند که نسبت به ماه قبل ۱۰ درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۱۰.۱ درصد بیشتر بوده است. بانک مرکزی در جدیدترین گزارش خود از تحولات بازار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000