واکنش‌های جالب برخی بازیگران سرشناس به نتیجه انتخابات آمریکا

5fa7a13b55720_5fa7a13b55722 با شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شمار زیادی از چهره‌های مشهور هالیوودی به این امر واکنش نشان دادند و خوشحالی خود را ابراز کردند.

در حالی که نتیجه آرای الکترال در پنسیلوانیا بایدن را به عنوان چهل‌و ششمین رییس جمهوری راهی کاخ سفید کرد، اندکی پس از انتشار این خبر توییت‌های چهره‌های مشهور صنعت سینما در شبکه‌های اجتماعی پیچید.

الیزابت بنکس بازیگر و کارگردان نوشت: خیلی خیلی خیلی احساس آرامش می‌کنم. تبریک به جو بایدن.. از فکر اینکه کاملا هریس معاون رییس جمهوری است دارم گریه می کنم.

وایولا دیویس بازیگر اسکاری نوشته است: ووووووووووووووووووو!!!!!! فیلادلفیا! آمریکا! سیاه‌پوستان! خدا به شما خیر دهد! حالا… بیایید برای سنا بجنگیم!

کری واشینگتن نوشت: مردم حرفشان را زدند! از همه آنهایی که از رای‌شان استفاده کردند و با صدایشان تاریخ‌ساز شدند تشکر می کنم.

جولیا لویی-دریفوس بازیگر سریال «ویپ» در نقش اولین معاون زن رییس جمهور آمریکا نوشت: دموکراسی پیروز می‌شود. امروز از بستنی‌هایتان لذت ببرید. وی عکس یک کیک را هم پست کرده و می‌نویسد: می‌خواهید با آن کیک هم بخورید؟ دیگر خانم معاون رییس جمهور یک شخصیت خیالی نیست.

کندریک سمپسون بازیگر نوشت: به یاد داشته باش. ما این کار را کردیم. مردم. سازماندهندگان. حالا آنچه شایسته‌اش هستیم را به ما بدهید.

مایکل مور نوشت: به هموطنان آمریکایی تبریک می‌گویم! ترامپ شکست خورد! حالا باید چیزی را شکست دهیم که ترامپ را روی کار آورد.

اوا لانگریا نوشت: دموکراسی برد!!! آمریکا آمریکا، فرزندان‌مان داشتند ما را به عنوان یک کشور می‌دیدند. آنها دیدند ما چه چیزی را انتخاب کردیم. تقسیم و نفرت یا اتحاد و عشق. ما سمت درست را انتخاب کردیم. عشق همیشه موجب نفرت ترامپ بود!

استیون کینگ نویسنده ژانر وحشت نوشت: یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام. وی در توییت دیگری اضافه کرد: آمریکا به ترامپ گفت: تو اخراجی.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ترامپ سه مقام فدرال را اخراج کرد

ی نوامبر 8 , 2020
سیاسی/ بین الملل دولت ترامپ در پی انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰، سه تن از روسای آژانس‌های فدرال را اخراج کرده است. به نوشته روزنامه ایندیپندنت، لیزا گوردون هگرتی، رئیس آژانس امنیت ملی اتمی، بونی گلیک،‌ معاون رئیس آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا و نیل چاترجی، رئیس کمیسیون تنظیم مقررات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000