سارقان پاریسی ۶۰۰ هزار یورو اموال شاهزاده سعودی را بردند

سیاسی/ بین الملل 5fa67e5a05637_5fa67e5a05639 سارقان ۶۰۰ هزار یورو از اموال یک شاهزاده خانم سعودی را در پاریس به سرقت بردند.

این شاهزاده سعودی ۴۷ ساله که از اوت سال جاری میلادی به محل اقامتش در پاریس پا نگذاشته بود، در بازگشت متوجه شد که بسیاری از لباس‌های گرانقیمت، چمدان‌ها و جواهراتش به ارزش ۶۰۰ هزار یورو به سرقت رفته است.

این شاهزاده خانم که عنوانش فاش نشده در نتیجه شوک به وجود آمده از این سرقت در بیمارستان بستری است و هنوز نتوانسته به پلیس پاسخ دهد.

به نظر می‌رسد که سارقان بدون خشونت وارد ساختمان شده‌اند که درست در قلب پاریس واقع شده است.

وسایل به سرقت رفته شامل ۳۰ چمدان برند هرمس به ارزش ۱۰ تا ۳۰ هزار یورو، یک ساعت کارتیه، جواهرات و وسایلی از جنس خز بوده است.

روزنامه لوپاریزین نوشت، مظنون اول فردی است که از اوت در محل اقامت این شاهزاده سعودی زندگی کرده بود. همچنین احتمال می‌رود این فرد از روی کلیدهایی که به وی داده شده، کپی کرده باشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رقابت اپل و سونی برای خرید یک شرکت پادکست

ش نوامبر 7 , 2020
شرکتهای اپل و سونی موزیک اینترتینمنت مذاکراتی برای خرید شرکت واندری داشتند که به دنبال فروش ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلاری است. اپل و سونی دو شرکت از چهار شرکتی هستند که اخیرا با شرکت واندری برای خرید این شرکت تولیدکننده پادکست وارد مذاکره شده اند. با این حال اسپاتیفای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000