نظرسنجی آی فیلم برای انتخاب برترین کُمدین

5fa66270c099e_5fa66270c09a0 شبکه آی‌فیلم نظرسنجی را با حضور ۵۰ طنزپرداز کشور راه‌اندازی کرده و از مخاطبان این شبکه می‌خواهد برترین بازیگر طنز ایران را انتخاب کنند.

طبق این نظرسنجی که از ۱۵ آبان آغاز شده و تا روزهای نزدیک‌ نوروز ۱۴۰۰ به طول می‌انجامد، انتخاب بازی ۵۰ بازیگر طنز کشور در ۱۰ گروه پنج‌نفره با هم به رقابت گذاشته می شود، تا با آرای مخاطبان شبکه آی فیلم، برترین بازیگر طنز ایران انتخاب شود.

این بازیگران با نظر کارشناسان و اعضای تحریریه وب‌سایت آی‌فیلم فارسی انتخاب شده‌اند و بر مبنای قرعه‌کشی، ۵۰ کُمدین حاضر در این نظرسنجی، در ۱۰ گروه تقسیم شده‌اند.

بر این اساس، اکبر عبدی، الیکا عبدالرزاقی، مهران غفوریان، نادر سلیمانی و نگار عابدی در گروه اول با هم رقابت می‌کنند.

امین حیایی، بهرام افشاری، بهانم تشکر، شبنم فرشادلو و علیرضا خمسه در گروه دوم، رضا شفیعی‌جم، سحر زکریا، سیامک انصاری، شقایق دهقان و مهران رجبی در گروه سوم و بیژن بنفشه‌خواه، سیروس گرجستانی، مهران مدیری، هومن برق‌نورد و یوسف تیموری در گروه چهارم به رقابت گذاشته شده‌اند.

همچنین، حسن معجونی، حمید لولایی، علی صادقی، محمدرضا شریفی‌نیا و مهران احمدی در گروه پنجم، احمد مهرانفر، امیرحسین رستمی، رویا میرعلمی، سحر جعفری‌جوزانی و سعید آقاخانی در گروه ششم و پژمان جمشیدی، سام درخشانی، فلامک جنیدی، محسن تنابنده و مریم امیرجلالی در گروه هفتم قرار گرفته‌اند.

کمدین‌های گروه هشتم را امیر جعفری، بهنوش بختیاری، جواد عزتی، رامبد جوان و یوسف صیادی تشکیل داده‌اند، نقش آفرینی بهاره رهنما، حمید جبلی، رضا عطاران، سحر ولدبیگی و مجید صالحی در گروه نهم به رأی‌گیری گذاشته می‌شود و ارژنگ امیرفضلی، جواد رضویان، محمدرضا هدایتی، مرجانه گلچین و هادی کاظمی در دهمین گروه قرار گرفته‌اند.

نظرسنجی هر گروه در مرحله مقدماتی، پنجشنبه هر هفته آغاز می‌شود و به مدت هفت روز به طول می‌انجامد. پس از اتمام مرحله اول، دو نفر برتر هر گروه به مرحله بعد راه می‌یابند و ۲۰ نفر برتر مرحله دوم نیز در پنج گروه چهارنفره تقسیم خواهند شد. نفر برتر هر گروه در مرحله دوم، به فینال این نظرسنجی می رود تا در انتها از میان پنج نفر نهایی، یک نفر به عنوان برترین بازیگر طنز ایران از نگاه مخاطبان شبکه آی‌فیلم انتخاب شود.

برای شرکت در این نظرسنجی، مخاطبان می‌توانند، هر هفته با توجه به گروه اعلامی، گزینه مورد نظر خود را به شماره ۳۰۰۰۰۹۸ از طریق پیامک ارسال کنند، یا با مراجعه به بخش نظرسنجی وب‌سایت آی‌فیلم، به بازیگر محبوب خود رأی دهند.

هم اکنون نظرسنجی پنج بازیگر گروه اول در حال انجام است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ترامپ از کاخ سفید خارج نشود سرویس مخفی او را بیرون می‌اندازد

ش نوامبر 7 , 2020
سیاسی/ بین الملل نیوزویک نوشت: اگر ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری شکست بخورد ولی حاضر به ترک کاخ سفید نشود، این وظیفه سرویس مخفی است که او را بیرون بیندازد. تیم جو بایدن، کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: همانطور که ۱۹ ژوئیه گفتیم، این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000