تاکید ماکرون بر لزوم تسریع در تشکیل دولت جدید لبنان

سیاسی/ بین الملل 5fa61bdce697c_5fa61bdce697e رئیس جمهور فرانسه روز جمعه در تماس تلفنی با همتای لبنانی خود بر ضرورت تشکیل دولت لبنان در اسرع وقت تأکید کرد.

در بیانیه صادر شده از سوی کاخ الیزه آمده است که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه تأکید کرده “لبنان نیازمند آغاز هرچه سریعتر اصلاحات از طریق تشکیل دولت است تا جامعه بین المللی بتواند به لبنان کمک کند.”

ماکرون پس از انفجار مهیب در بندر بیروت دو بار به لبنان رفته و از مقامات این کشور تعهداتی را برای تشکیل هرچه سریعتر دولت با یک برنامه اصلاحات، مطابق با جدول زمانی مشخص و در چارچوب نقشه راه پیشنهادی فرانسه گرفته است.

با این وجود، صحنه پیچیده سیاسی لبنان باعث شد مقامات این کشور در تشکیل دولت جدید طی مهلت تعیین شده توسط ماکرون شکست بخورند.

پس از استعفای مصطفی ادیب، سعد حریری، نخست وزیر اسبق لبنان بار دیگر مکلف شده تا دولت جدید را تشکیل دهد اما این امر هنوز محقق نشده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چند توصیه مفید به افراد افسرده

ش نوامبر 7 , 2020
افسردگی یک اختلال روانی است که اگر شدت پیدا کند می‌تواند سلامت کلی فرد را به طور جدی به خطر بیاندازد. تمام افراد ممکن است هرازگاهی احساس غمگینی و دلتنگی داشته باشند خصوصا اگر اتفاق ناراحت کننده‌ای برایشان رخ داده باشد. تجربه احساس افسردگی و غم برای مدتی کوتاه، امری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000