ذوق‌زدگی از آمدن یک رئیس‌جمهور یافتن سراب آرزوها در آمریکاست

سیاسی/ سیاست خارجی 5fa57dcb5f426_5fa57dcb5f429 دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل تصریح کرد: برجام از زمان اوباما نقض آمریکایی را آغاز کرد. ذوق زدگی از آمدن یکی و رفتن دیگری همان یافتن سراب آرزوها در آمریکاست.

حسین امیرعبدالهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در توییتی با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد: ما با حزب دموکرات و جمهوریخواه US مذاکره داشتیم. برجام از زمان اوباما نقض آمریکایی را آغاز کرد. ذوق زدگی از آمدن یکی و رفتن دیگری همان یافتن سراب آرزوها در آمریکاست. واقعیت آنجا همین است که می‌بینیم.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل ادامه داد: بی تردید ایران قوی است و با اقتصادی قوی بیمه خواهد شد. با جهان رابطه عزتمند داریم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

درآمدهای نامشروع و عجیب، شکاف طبقاتی را عمیق تر می‌کنند

ش نوامبر 7 , 2020
یک آسیب شناس اجتماعی تاکید کرد: بیش از ۸۵ الی ۹۰درصد افراد زیر خط فقر “مطلق” هستند. مجید ابهری آسیب شناس اجتماعی در گفتگو با خبر فوری گفت: زیاده روی و اشراف گرایی آسیب فرهنگی ناشی از شکاف طبقاتی است، رانت خواری و اختلاس از عواملی است که به شکاف […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000