اگر سیاست ضدملی وزیر صمت اجازه دهد، ارز حالاحالاها کاهشی خواهد بود

5fa5a6fe56614_2020-11-06_23-11 صاحب امتیاز سایت انتخاب در اینستاگرام نوشت: آقای رییس جمهور! لطفاً دستور فوری توقف سیاست ضدملی «وزیر صمت» که مانع کاهش قیمت ارز است، را در این برهه تاریخی صادر کنید!

مصطفی فقیهی در اینستاگرام خود نوشت:

رسانه ها خبر داده‌اند که قیمت دلار فردایی هرات۲۲۸۰۰ شد.

دلار رو به پایین است؛ اگر سیاست ضدملی وزیر صمت اجازه دهد، ارز حالاحالاها کاهشی خواهد بود.

در شرایطی که نتایج انتخابات آمریکا باید دلار را تا حد بسیار ریادی کاهش دهد، مشکل اعلام امکان خروج کالا گمرک توسط رزم حسینی وزیر صمت ، فشار تقاضا را بالا برده و می‌تواند در این برهه حساس و تاریخی (که ممکن است دیگر تکرار نشود) برای کاهش قیمت ارز را مختل کند.

آقای رییس جمهور!

لطفاً دستور فوری صادر فرمایید که این سیاست ضد ملی و نابخردانه و بسیار پرضررِ وزیر صمت متوقف شود ؛ نگذارید فرصت تاریخی ریزش شدید قیمت دلار از کف برود؛ کمک کنید مردم طعم شیرین ارزانی را بچشند که اگر این فرصت از دست رود، بحرانی سخت و صعب‌العبور را موجب می‌شود که مسئول این هدیه‌ی بزرگ به دلالان و دشمنان مردم ایران، دولت و شخص وزیر صمت (رزم حسینی) است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کارت برنده جو بایدن و خطر تکرار بازی انتخابات ۹۲

ج نوامبر 6 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی دکتر صالح اسکندری/ استاد دانشگاه و پژوهشگر مسائل سیاسی با پیروزی “جو بایدن” در انتخابات آمریکا همانطور که از قبل پیش بینی می شد احتمالا قیمت دلار کاهش ۵۰ درصدی پیدا کند مانند اتفاقی که در جریان قطعنامه ۵۹۸ رخ داد و دلار ۱۴۸ تومان به قیمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000