توقیف ۱۷۳ میلیون دلار پول بانک های ایرانی در بحرین

سیاسی/ سیاست خارجی 5fa57ee0efa82_2020-11-06_20-20 دادگاه عالی کیفری بحرین، بانک مرکزی ایران و چند بانک ایرانی دیگر در آن کشور را به پرداخت جریمه و توقیف دارایی‌ها محکوم کرد.

دادستان کل جرایم مالی و پولشویی بحرین به خبرگزاری بحرین گفت که مجموع مبلغ جریمه بانک‌های ایرانی در رابطه با هفت پرونده که در دادگاه رسیدگی شد، معادل ۱۳۰ میلیون دلار است و ۱۷۳ میلیون دلار هم از وجوهات این بانک‌ها توقیف شده است.

او گفت: "بانک مرکزی ایران قصد داشته که میلیاردها دلار را از طریق بانک المستقبل، که در بحرین تاسیس شده و به وسیله دو بانک ملی و صادرات ایران کنترل می‌شده است، پولشویی و وارد سیستم بانکی کند."

به گفته بی بی سی، سه نفر از مسئولان بانک ایرانی المستقبل بحرین هم به اتهام "پولشویی و جرایم مالی" به پنج سال زندان و پرداخت جریمه محکوم شدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ترامپ: فیلادلفیا (در پنسیلوانیا) سابقه فاسدی در مورد سلامت انتخابات دارد

ج نوامبر 6 , 2020
سیاسی/ بین الملل با برگشت آرای ایالت پنسیلوانیا به نفع بایدن، ترامپ در توئیتی بازهم از فساد در انتخابات گفت. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی نوشت: "فیلادلفیا(ایالت پنسیلوانیا) سابقه فاسدی در مورد سلامت انتخابات دارد." این در حالی است که نتیجه شمارش آرا در پنسیلوانیا که تا ساعتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000