پیام همایون به مردم یک ماه پس از درگذشت شجریان/ جان هم فدای شما کنم کم است

5fa50759b584a_5fa50759b584c همایون از مردم، تیم پزشکی و پرستاری و دوستانی که در زمان بیماری پدرش با او همراه بودند قدردانی کرد.

همایون شجریان بالاخره سکوت خود را شکست و پس از حدود یک ماه از درگذشت پدرش محمدرضا شجریان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از مردم، تیم پزشکی و پرستاری و دوستانی که در زمان بیماری پدرش با او همراه بودند قدردانی کرد.

در بخشی از این متن آمده است: "کلامی نیست که به بزرگی عشق و محبت شما بزرگواران باشد. جان هم فدای شما کنم کم است. هرجا که غم لشکر کشید پناه‌گاه امن بودنتان، آرامش بود و امید. جهانی به تماشا نشست مهرورزی و معرفت و پیوند فرزندان این خاک را.

هرگز نمی‌دانستم چگونه بازسازی ویرانه‌های درونم را امید داشته باشم اگر میان بی‌انگیزگی‌های بجامانده، شوق در کنار شما بودن و خدمت به شما، جان را گرما نمی‌بخشید. خاندان شجریان نه تنها امروز، که همیشه سپاسگزار و قدردان خواهد بود. با آن که خود عزادار بودید و صاحب عزا پیام‌های تسلیت و همدردی بسیار از طرف شما نازنینان ارسال گردید و در غم یکدیگر شریک شدیم."

محمدرضا شجریان ۱۷ مهرماه ۹۹ در سن ۸۰ سالگی در بیمارستان جم تهران درگذشت و پیکرش در آرامگاه فردوسی مشهد در توس به خاک سپرده شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نتیجه نهایی نوادا تا قبل از ۲۰ آبان اعلام نمی‌شود

ج نوامبر 6 , 2020
سیاسی/ بین الملل یکی از مقام‌های محلی در بخش کلارک گفت: طول کشیدن در شمارش آرا به دلیل تخلف یا آرای مخدوش نیست، بلکه به دلیل حجم آرای پستی است. در ایالت نوادا بنا به اعلام یک مقام محلی نتیجه شمارش ۵۱ هزار رای دیگر فردا اعلام خواهد شد. این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000