راهپیمایی حمایت از سیاهپوستان در منهتن هم‌زمان با شمارش آرای انتخابات

سیاسی/ بین الملل 5fa4d85e3e999_5fa4d85e3e99d در حالی که نتایج انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا همچنان در حال شمارش است، یک راهپیمایی از سوی جنبش "زندگی سیاهپوستان مهم است" در منهتن نیویورک برگزار شد و پلیس نیز برخی فعالان این جنبش را دستگیر کرد.

معترضان پرچم‌هایی مربوط به جنبش زندگی سیاهپوستان مهم است و همچنین پرچم‌های مربوط به حمایت از همجنس‌گرایان را در دست داشته و شعار "زندگی سیاهپوستان مهم است" سر می‌دادند و همچنین شعارهایی ضد پلیس آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور سر دادند.

این راهپیمایی به صورت صلح آمیز برگزار شد اما بعداً یکی از افسران پلیس از یکی از فعالان خواست تا از وی فیلم نگیرد. این درخواست به خشونت بدل شد و فعال با تلفنش افسر پلیس را زد. این رویداد به درگیری بین معترضان و پلیس منجر شد و افسران پلیس چند تن از معترضان را دستگیر کردند.

آمریکا روز سه شنبه سوم نوامبر انتخابات ریاست جمهوری برگزار کرد اما نتایج نهایی آن هنوز مشخص نیست چون در برخی از ایالت‌ها هنوز شمارش آرا ادامه دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اوضاع آنطور که ترامپ فکر می‌کرد نشد؛ تاس بایدن روی جفت شش نشست

ج نوامبر 6 , 2020
سیاسی/ بین الملل در سه روز گذشته آمریکا ساعت‌های عجیبی را گذراند و به نظر می‌رسد حوادث در این کشور فعلاً ادامه داشته باشد. انتظار برای روشن شدن تکلیف انتخابات در ایالات متحده ادامه دارد. ترامپ خشمگین شده و بایدن در حساب توئیتری اش مدام اعلام می کند که تمام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000