اعزام بخشی از تجهیزات زرهی لشکر ۱۶ زرهی قزوین به مرزهای شمال غرب

سیاسی/ دفاعی 5fa45153a0a85_5fa45153a0a8a تعدادی از ادوات و تجهیزات زرهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، به منظور تقویت و پایداری امنیت مرزهای شمال غرب کشور، به این مناطق مرزی اعزام شد.

بخشی از تجهیزات زرهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با استفاده از تعدادی از خودروهای ترابری و تانک بر تولید و بهینه شده توسط نیروی زمینی ارتش با حضور سرتیپ دوم علی پورمعاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسئولان استانی به مناطق مرزی شمالغرب اعزام شدند.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش نیروهای مسلح در تأمین امنیت بیان کرد: خط قرمز نیروهای مسلح کشور، امنیت و آسایش ملت ایران است و نیروهای مسلح برای حفظ این دو مولفه مهم در هر مکان و در کسری از زمان برای نقش آفرینی در میدان حضور پیدا خواهند کرد.

امیر سرتیپ دوم حسن علیپور تاکید کرد: در این ماموریت سرعت عمل و کیفیت خودروهای ترابری سنگین این نیرو که در مراکز تحقیقاتی و بهینه‌سازی نیروی زمینی، تولید و نوسازی شده‌اند در اجرای ماموریت واگذاری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تازه‌ترین نتایج آرا در ایالت‌های کلیدی/ ترامپ در برخی ایالت‌ها جلو افتاد

پ نوامبر 5 , 2020
سیاسی/ بین الملل آخرین وضعیت شمارش آراء در ۴ ایالت باقی مانده اختلاف بسیار کم میان کاندیدها را نشان می دهد. آخرین وضعیت شمارش آراء در ۴ ایالت باقی مانده به این شرح است: جورجیا (۱۶ رای الکترال):تا کنون ۹۹ درصد آراء شمارش شده و ترامپ با حدود ۱۳ هزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000