آغاز شمارش آرا در نوادا/ افزایش فاصله بایدن با ترامپ در این ایالت

سیاسی/ بین الملل 5fa43c7d79520_5fa43c7d79522 فاصله ترامپ و بایدن در ایالت نوادا افزایش یافت و به بیش از ۱۱ هزار رای (۱ درصد) رسید. نوادا ۶ رای الکترال دارد.

با شمارش ۷۶ درصد آرای این ایالت، بایدن تا کنون ۴۹.۵ درصد آرا و ترامپ نیز ۴۸.۵ درصد آرا را در این ایالت به دست آورده‌اند.

با پیروزی جو بایدن در ایالت میشیگان و دریافت 16 رأی الکترال دیگر، وی تنها به 6 رای ایالت نوادا نیاز دارد تا رقیب انتخاباتی خود را شکست دهد.

با پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت میشیگان، تعداد آرای الکترال بایدن به 264 رسید.

به این ترتیب، در صورت پیروزی او تنها در یکی از ایالت‌های پنسیلوانیا، جورجیا، کارولینای شمالی یا نوادا، پیروز انتخابات 2020 خواهد بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بسیج شیعیان میشیگان عامل شکست ترامپ

پ نوامبر 5 , 2020
سیاسی/ مجلس نماینده تهران نوشت: شیعیان میشیگان که چند ماه گذشته به ترور شهید سلیمانی اعتراض علنی کرده بودند، با بسیج علیه ترامپ، شکست وی در ایالت میشیگان و احتمالا انتخابات آمریکا را کلید زدند. مجتبی رضاخواه در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000