اگر آرای الکترال ترامپ و بایدن مساوی شود، چه می‌شود؟!

سیاسی/ بین الملل 5fa419d0d0212_2020-11-05_18-57 در حالیکه ترامپ و بایدن در رقابتی شانه به شانه تلاش می‌کنند رای ایالت‌های باقیمانده را در سبد انتخاباتی خود بریزند، این احتمال وجود دارد که، در رویدادی نادر، هیچ یک از آنها نتوانند به عدد ۲۷۰ الکترال دست یابند.

چنانچه بایدن در ایالت جورجیا با ۱۶ رای الکترال پیروز شود و ترامپ نیز در پنسیوانیا (۲۰ رای الکترال)، کارولینای شمالی (۱۵ رای الکترال)، نوادا (۶ رای الکترال)، آلاسکا (۳ رای الکترال) و آریزونا (۱۱ رای الکترال) حائز اکثریت آرا شود، تعداد آرای الکترال هر دو نامزد در عدد ۲۶۹ برابر می‌شود.

در این صورت، سرنوشت انتخابات در دستان کنگره قرار می‌گیرد؛ به این معنا که رئیس‌جمهور جدید را مجلس نمایندگان و معاون او را مجلس سنا انتخاب خواهد کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

داد و فریاد ترامپ به خاطر اعلام پیروزی بایدن در ایالت آریزونا

پ نوامبر 5 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس جمهوری آمریکا در مکالمه تلفنی با روپرت مرداک، هوادار ۸۹ ساله خود، داد و فریاد به راه انداخت زیرا کانال تلویزیونی فاکس نیوز، متعلق به وی، از پیروزی جو بایدن دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری در آریزونا خبر داده بود. ترامپ پس از انتشار نتایج آریزونا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000