ناامیدی ترامپ از حمایت نتانیاهو از او در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

سیاسی/ بین الملل 5fa3e95ae56a5_5fa3e95ae56a7 یک سایت عبری زبان اعلام کرد، رئیس جمهوری آمریکا از اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به او در انتخابات ریاست جمهوری کمک نکرد، ناامید شده است.

به گزارش خبر فوری، سایت عبری زبان "والا" صبح امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، دولت آمریکا احساس می‌کند نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) به او خیانت کرده و آشکارا از ترامپ حمایت نکرده است، در واقع نتانیاهو نخواسته خود را به باتلاق سیاسی آمریکا بیندازد و ترجیح داده که کاندیدای ترجیحی خود در این انتخابات را صراحتا اعلام نکند.

همچنین والا گزارش داد، نتانیاهو امیدوار بود نتایج اولیه به منزله پیروزی او باشد اما اشتباه کرده بود، در حال حاضر نیز او سکوت کرده است.

این سایت عبری تاکید کرد، گفت‌وگوی تلفنی دو هفته قبل ترامپ و نتانیاهو و سران سودان که طی آن از توافق عادی‌سازی خبر دادند، تاریخی بود اما بخش کوچکی از آن که در مقابل دوربین‌های تلویزیون انجام شد، مشاوران نتانیاهو را نگران کرد، ترامپ از نتانیاهو سوال کرد کاندیدای ترجیحی‌اش کدام است که نتانیاهو با این اظهارنظر دیپلماتیک پاسخ داد که از همکاری با هر شخصی در آمریکا که به دنبال پیشبرد صلح است، خرسند خواهد شد.

والا افزود: چند ساعت بعد، گفت‌وگوی غیر رسمی میان یکی از مشاوران ترامپ و یکی از مشاوران نتانیاهو انجام شد که طرف آمریکایی اعلام کرد از واکنش نتانیاهو ناامید شده است و انتظار داشته که حمایت بزرگی از طرف او انجام شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعمال تخفیف ۳۰ درصدی صندوق پالایشی یکم/سهام داران صبور باشند

پ نوامبر 5 , 2020
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: صندوق پالایشی یکم با تخفیف ۳۰ درصدی قابل معامله می‌شود. محمدرضا معتمد گفت: مغایرت‌هایی درباره پذیره نویسی صندوق پالایش یکم بین درگاه‌های گارگزاری و سیستم بانکی وجود داشت که شرکت سپرده گذاری مغایرت را برطرف کرده و امکان انجام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000