بایدن اعلام پیروزی کرد / زیر بار زور نمی‌رویم و تسلیم نمی‌شویم

سیاسی/ بین الملل 5fa31c5180a76_2020-11-05_00-55 جو بایدن نامزد پیشتاز انتخابات آمریکا امشب در یک سخنرانی کفت: زیربار زورگویی نمی رویم و تسلیم نمی‌شویم.

نامزد دموکرات انتخابات آمریکا که در دلاور سخن می‌گفت، تاکید کرد: اینجا مردم تعیین می‌کنند رییس جمهور کیست. ما زیر بار زورگویی نمی‌رویم و تسلیم نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه این پیروزی من به تنهایی نیست، بلکه پیروزی مردم آمریکاست، خاطرنشان کرد: به کارزار خودمان افتخار می‌کنم.

او در این نطق که نطق پیروزی نانیده شده، یادآور شد: این کارزار را به عنوان یک دموکرات پیروز می‌شوم اما رییس جمهور آمریکا خواهم بود.

او گفت که بیش از ۱۵۰ میلیون آمریکایی در انتخابات شرکت کرده‌اند و آنها رئیس جمهور را تعیین می‌کنند. امشب مشخص شده که ما ۲۷۰ رای الکترال را برای پیروزی در انتخابات کسب کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: چیزی که برای من اهمیت دارد این است که اکثر آرای مردم آمریکا را کسب کرده‌ام. من و هریس در حال کسب بیشترین آرایی هستیم که یک رئیس جمهور تاکنون توانسته کسب کند.

بایدن گفت: ستاد ما چهارمین در تاریخ آمریکاست که رئیس جمهور حاضر را شکست می دهد. ما دشمن یکدیگر نیستیم. اختلافات را کنار بگذاریم. من رئیس جمهور همه مردم خواهم بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ماجرای رفاقت ظریف و بایدن چیست؟ / رئیس‌جمهور جدید آمریکا، به وزیر خارجه ایران برای پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ کمک می‌کند؟

پ نوامبر 5 , 2020
سیاسی/ انتخابات محمدجواد ظریف در ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۴ در گفتگویی تلویزیونی از رفاقت خود با جو بایدن می‌گوید. در زمان این گفتگو، بایدن معاون رئیس‌جمهور وقت آمریکاست و ظریف می‌گوید زمانی که بایدن سناتور و ظریف در دفتر ایران در سازمان ملل بوده، این دو باهم رفاقتی داشته‌اند. حالا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000